Administratief Bediende Planning
Start People Gent (Orban)
GENT, BE
7 uur geleden

Description

Voor onze klant, een gerenommeerd keuringsbedrijf in Zwijnaarde, zijn we op zoek naar een vlotte communicator die zorgt voor een feilloze werking van de planning en administratie.

Jouw takenpakket :

  • Je gaat keuringen inplannen en zorgt voor de administratieve verwerking van keuringsverslagen in SAP.
  • Je bent verantwoordelijk voor het consulteren en aanvullen van het klantenplatform.
  • Je zorgt voor de creatie van werkopdrachten, die eerst via jou werden bevestigd door de klanten (telefonisch of per mail).
  • Company

    Al bijna 150 jaar biedt onze klant objectieve en adviserende services op het vlak van inspectie, certificatie, conformiteitsevaluatie en opleiding.

    Hun services zijn geaccrediteerd op 4 normen, die de garantie bieden dat onze klant op organisationeel en technisch niveau performant en efficiënt services levert.

    Het bedrijf wordt dan ook erkend door nationale en internationale instanties.

    Met haar ongeveer 2.000 professionals nationaal engageren zij zich dagelijks voor een veiligere en efficiëntere samenleving.

    Deze sectorspecialisten begrijpen de noden van multinationals, KMO’s, zelfstandigen en particulieren als geen ander en wijzen hen de weg met advies en ondersteuning.

    Als grootste speler in de Benelux TIC sector (Testing, Inspection and Certification) investeert onze klant volop in nieuwe technologieën om nog meer veiligheid en efficiëntie te garanderen.

    Dankzij haar passie voor expertise en klantfocus stellen zij dagelijks 60.000 klanten tevreden.

    Onze klant moedigt haar medewerkers ook aan om te groeien en initiatief te nemen en biedt daarom alle kansen om bestaande expertise verder te ontwikkelen en deze vervolgens uit te breiden naar andere domeinen.

    Profile

    Voor deze administratieve functie op de planningsdienst, zijn we op zoek naar iemand met volgend profiel :

  • Je bent klantgericht en administratief sterk.
  • Je beschikt over een Bachelor opleiding (bv. Office Management) of een secundaire opleiding binnen de administratie.
  • Je bent stressbestendig, gedisciplineerd en kan zelfstandig werken.
  • Je beheerst de Nederlandse taal zeer goed en beschikt over een basiskennis van het Frans.
  • Je hebt kennis van het MS Office pakket. Ervaring met SAP is een extra plus.
  • Tijdens je opleidingsperiode (2 à 3 weken ben je bereid om je te verplaatsen naar het kantoor te Antwerpen - Borgerhout)
  • Offer

    In deze job kan je rekenen op enkele mooie voordelen :

  • Je wordt tewerkgesteld in een glijdend uurrooster : je mag starten tussen 7u30 en 9u en stoppen tussen 15u30 en 17u.
  • Een marktconforme verloning, vergoeding woon-werkverkeer en maaltijdcheques van 8 euro / dag.
  • 12 extra vakantiedagen op jaarbasis.
  • Gratis parking voor de deur!
  • Mogelijkheid tot een snelle opstart.
  • Thuiswerk (2 à 3 dagen / week) mogelijk na de opleidingsperiode
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier