Senior Business Contact Center Agent
bpost
Vlaams-Brabant, Belgium
14 dagen geleden

Doel van de functie

  • Begrijpen van de vragen en de behoeften van Major, Key ou top Business klanten op alle producten van bpost inclusief complexe Media Mail en Document Management Solutions en accuraat inspelen op deze behoeften om de contractuele relatie van deze klant met bpost te vrijwaren.
  • Telefonisch en schriftelijk beantwoorden van vragen om informatie, behandelen van vaak voorkomende klachten, dienst na verkoop en oplossen van problemen binnen het gamma van producten en diensten van bpost teneinde bij te dragen aan een kwalitatief hoogstaande dienstverlening aan externe klanten en aan een goed imago van bpost

  • Voorstellen en detecteren van producten en diensten aan de klanten van bpost teneinde optimale winst na te streven.
  • Plaats van tewerkstelling : Bedrijvenzone Machelen, Cargo 825 - 1830 Machelen

    Taken & verantwoordelijkheden

  • Aangaan en afhandelen van telefonische en schriftelijke contacten, rekeninghoudend met de strikte regels inzake reglementering, confidentialiteit en fraudegevoeligheid : Beantwoorden op een efficiënte, professionele en klantvriendelijke wijze van inkomende oproepen (info, operationele vragen, vragen over facturatie, klachten, .
  • zowel van externe als interne klanten. Voeren van uitgaande telefoongesprekken in het kader van openstaande klantendossiers of eenvoudige campagnes.

    Contact op nemen met de verschillende departementen binnen bpost (BIZ, MSO, RSS, BPO,P&I, etc) teneinde de nodige informatie te verzamelen

  • Identificeren van commerciële opportuniteiten en deze doorgeven aan de verkoopsafdeling teneinde
  • Registreren van telefonische oproepen, klachten en e-mails in het Contact Management systeem (Siebel) : Invoeren en aanpassen van gegevens, van zowel bestaande als nieuwe klanten, en het plaatsen van bestellingen (bijvoorbeeld het registreren van afhalingen) Invoeren van klachten conform interne procedures Creëren van standaard rapporten
  • Bijdragen aan de vooropgestelde kwalitatieve en kwantitatieve objectieven van Customer Service Business Market.
  • Andere taken : Versturen van documenten en brochures die telefonisch of per mail werden aangevraagd door de klant
  • Profiel

  • Hoger secundair onderwijs of gelijwaardig door ervaring
  • Minimum 3 jaar ervaring in een gelijkaardige functie
  • Degelijke kennis van een groot aantal klantenprocessen met gemiddelde of hoge complexiteit
  • Degelijke kennis van specifieke informaticatoepassingen
  • Degelijke kennis van specifieke processen betreffende behandeling van telefoonoproepen
  • Degelijke kennis van het Frans
  • Basiskennis Engels
  • Zeer goede kennis van MS Office
  • Je bent klantgericht
  • Je verdient vertrouwen van je gesprekspartners
  • Dialogeren
  • Solliciteren
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier