HR & Payroll Expert
Acerta Career Center
Leuven, Vlaams-Brabant, BE
6 dagen geleden
source : Jobat

Bedrijven kiezen er steeds meer voor om hun personeels- en salarisadministratie (bovenop de payroll) uit te besteden. En daarvoor kunnen zij binnen Acerta terecht bij BPO (Business Proces Outsourcing).

Onze klanten zijn kleine en middelgrote ondernemingen (nationaal en internationaal) die hun personeelsdienst volledig of gedeeltelijk aan Acerta uitbesteden.

Daarnaast werken wij ook samen met enkele internationale payroll providers.

Als HR & Payroll Expert leid je de HR administratie en payroll voor je klant in goede banen. Je bent zowel contactpersoon voor de klant als voor zijn werknemers.

Je vertegenwoordigt als het ware de personeelsdienst van de klant : jij zorgt ervoor dat de administratie en payroll conform de Belgische wetgeving gebeurt en beantwoordt de vragen van de werknemers.

Daarnaast treed je als HR & Payroll Expert ook op als contactpersoon voor internationale payroll providers en sta je ook hier in voor een vlekkeloze payroll conform de Belgische wetgeving.

  • Op een punctuele en kritische manier voer je tijdig de personeels- en loonadministratie uit van je klanten en durf je hen hierbij op een proactieve manier en procesgericht aan te sturen.
  • Je analyseert de klantvragen en geeft advies met betrekking tot wetgeving, de loonadministratie en de tools, producten en output afgeleverd door het sociaal secretariaat.
  • Indien nodig breng je de klant in contact met andere relevante experts binnen Acerta.

  • Je volgt de processen op en werkt mee aan de uitbouw van nieuwe procedures. Je signaleert hiaten en formuleert eventuele verbeteringssuggesties.
  • Je draagt vanuit je eigen expertise en persoonlijkheid op een constructieve manier bij tot een steeds efficiënter wordend team.
  • Je bent het operationele contactpunt en houvast voor je klanten en hun werknemers.
  • Je beschikt over een bachelordiploma en enkele jaren werkervaring binnen payroll.
  • Je hebt kennis van de wetgeving en kan de vertaalslag maken naar de toepassing in het loonsysteem.
  • Je spreekt de taal van de klant en maakt complexe zaken begrijpbaar. Met veel enthousiasme begeleid je jouw klanten doorheen het proces.
  • Door je energieke aanwezigheid ben je een enthousiaste teamplayer en gedreven om resultaten te behalen.
  • Je past je vlot aan bij veranderingen en kan snel overweg met nieuwe tools en systemen. Je hebt de ambitie om steeds bij te leren.
  • Je bent perfect in staat om dossiers te behandelen in het Nederlands en Engels.
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier