IT support Proximus
ITZU JOBS
ANTWERPEN
2 dagen geleden
source : VDAB

Functieomschrijving

Je komt terecht in het leukste contactcenter van Antwerpen! Je zal worden tewerkgesteld op een toonaangevend telecomproject

  • Je zal dagelijks inkomende oproepen en mails beantwoorden van klanten van deze telecomprovider. Deze vragen zullen steeds van technische aard zijn bv.
  • help, mijn internet werkt niet meer'.

  • Je geeft een antwoord op de technische vragen van de klanten, dat kan zijn over, technische problemen met mobiele telefonie, vaste telefonie, internet, TV enzoverder...
  • Vergis je niet het is een klantenservice functie, maar wel op het gebied van techniek. Daar hoef je geen technisch wonder voor te zijn, een beetje affiniteit met TV / Internet en mobiele producten is genoeg.
  • Wij leren je aan om ook op complexe technische klantvragen te antwoorden en dit mede met behulp van de juiste tools.

  • Perfecte guidelines leiden je tijdens het gesprek naar de mogelijke oplossingen.
  • Je analyseert de problemen die je voorgelegd worden en reikt efficiënte oplossingen aan.
  • Je behandelt aanvragen op een gepersonaliseerde manier om zo je vertrouwensrelatie met de klant en het imago van de telecomprovider te versterken.
  • Je promoot de voordelen en diensten van de telecomprovider, dit aan de hand van de voorstellen in het programma (upsel / cross-selling / geen hard-selling)
  • Profiel

  • Je bent zowel mondeling als schriftelijk erg vlot in het Nederlands
  • Ervaring is geen must maar zeker een pluspunt.
  • We zijn hier niet op zoek naar techneuten maar je hebt wel technische affiniteit. Ben jij bijvoorbeeld een gamer? Perfect!
  • Je bent flexibel om te werken van maandag t / m vrijdag van 08 : 00 20 : 00u en Zaterdag van 9 -17u30. Laat dit je niet afschrikken, er is een mogelijkheid tot flexibele uurroosters.
  • Je bent klantvriendelijk, nauwkeurig en oplossingsgericht. Het lijkt je geweldig om problemen op te lossen.
  • Je bent beschikbaar om snel op te starten!
  • Jobgerelateerde competenties

  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
  • De klant adviseren bij zijn keuze

  • Zich voorstellen aan de telefoon
  • De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)

  • Behandelt : Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
  • De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren

    Aanbod

    Onze klant biedt jou de mogelijkheid om snel op te starten.

    In ruil voor jouw harde werk ontvang je een aantrekkelijk loon!

    Op basis van jouw verworven ervaring wordt er gekeken op de baremalijst wat jouw brutoloon zal zijn.

    Daarnaast kom je terecht in een hecht team met fijne collega's! Je kan ook rekenen op een mooie opleiding dat je verdere carrière een boost zal geven!

    Tot slot kan je ook van thuis uit werken wanneer je volledig zelfstandig bent in je functie.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier