Consulent - PersoneelsdienstConsulent (B)
Federale politie
Brussels Hoofdstedelijk Gewest
9 dagen geleden

Functiebeschrijving

Onder het gezag van het diensthoofd en in samenwerking met de andere personeelsleden van de dienst :

  • oVerzekert de opvolging van de procedures van de aanwerving;
  • oVerzekert het beheer en de opvolging van de loopbanen (promoties, mobiliteiten, gedetacheerd personeel, opruststellingen, baremische verhogingen, );
  • oVerzekert de opvolging van de evaluatieprocedure;
  • oCentraliseert, volgt op en voert de supervisie uit op het coderen van de gegevens betreffende het dagelijkse beheer van het personeel (het coderen van prestaties, berekening van de verlofdagen en andere afwezigheden, aanvraag voor loopbaanonderbrekingen, );
  • oVerzekert het beheer van de medische dossiers van het personeel (arbeidsongevallen, arbeidsgeneeskunde, );
  • oVerzekert het beheer van de kledijpunten;
  • oOnderhoudt de noodzakelijke contacten met verschillende organen (SSGPI, GIP, verzekeringsmaatschappijen, );
  • oInformeert het personeel betreffende de aspecten van het statuut in verband met Human Resources;
  • oBeheert de individuele dossiers van het personeel van de politie ;
  • oHoudt zich voortdurend op de hoogte betreffende de materies voortvloeiende uit zijn activiteitensfeer.

    Ons aanbod Een zeer afwisselende job in een boeiende omgeving gekenmerkt door veel menselijke contacten 100% tegemoetkoming van de werkgever in de kostprijs van het openbaar vervoer en voor 100% voor het treinvervoer Mogelijkheid tot het bekomen van bijkomende premies, in geval van weekend-

    nacht- of overuren De kans verdere opleidingen te volgen Minimum 32 verlofdagen per jaar Gratis hospitalisatieverzekering Het beginsalaris wordt vastgesteld op de baremieke schaal BB1 (minimum €25305.

    15 op de huidige indexeringscoëfficiënt) Voorstelling korps / directie / dienst

    De Personeelsdienst is verantwoordelijk voor het beheer van de personeelszaken binnen de politiezone en ziet in dat opzicht, volgens de genomen hiërarchische beslissingen, toe op de aanwerving, het beheer van de loopbanen en de opleiding van de personeelsleden van de politiezone.

    Hij / zij verzekert het dagelijks beheer van de administratieve gegevens betreffende het personeel evenals het overbrengen van nuttige informatie naar de bevoegde overheden.

    Gewenst profiel

  • Beschikken over een goede kennis van de sociale wetten en het van personeelsstatuut van de geïntegreerde politie en de samenhangende wetgevingen;
  • Een goede kennis hebben op het vlak van informatica;
  • In staat zijn om stresssituaties te beheersen;
  • Het essentiële van het bijkomstige kunnen onderscheiden ;
  • Sociaal voelend zijn ;
  • Aan de taalvereisten voldoen met betrekking tot de kennis van de tweede landstaal.
  • Selectiemodaliteiten in de eenheid

    Schriftelijke test gevolgd door een interview door de selectiecommissie.

    Het interview zal tijdens de week van 10 december 2018 plaatsvinden

    Wervingsreserve : 24 maanden

    Datum van indiensttreding Datum te bepalen met de kandidaat

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier