Office Administrator - HR Brussel
Atalian Global Services België
Anderlecht, Brussels, BE
23 uur geleden
source : Jobat

Vanuit het kantoor te Brussel ben je als office administrator verantwoordelijk voor het mee-opvolgen van de HR-administratie van de dagdagelijkse activiteiten op het vlak van lokale personeelszaken uitvoerend personeel.

Je werkt nauw samen met de district managers teneinde de personeelsadministratie van de medewerkers vlot te laten verlopen.

De Office Administrator HR zal zich ontfermen over de volgende

taken

verantwoordelijkheden

  • Je ondersteunt de lokale HR-afdeling van Brussel bij tal van administratieve taken zoals de opmaak van de arbeidscontracten, de rekrutering, de administratieve opvolging van nieuw uitvoerend personeel en het inplannen van medische controles, enz
  • Je staat in voor de dagelijkse algemene administratie binnen het kantoor. Dit omvat onder meer : het opvolgen van het wagenpark voor onze arbeiders, het administratief opvolgen van arbeidsongevallen, het onthalen van bezoekers, het opvolgen van de inkomende en uitgaande post en dergelijke meer.
  • Je beheert de administratieve opvolging van alle sociale verplichte documenten, nodig in het beheer van een personeelsdossier, dat dient te voldoen aan alle audit vereisten en conform vigerende regelgeving.
  • Activa contracten, IBO, economische werkloosheid, C4, ouderschaps-, zwangerschap onderbrekingen, outplacement, sociale fonds van de sector, pensioen, dimona...)

  • Je staat in voor het beheer van het personeelsdossier op het vlak van de correcte toepassing van het arbeidsreglement (verwittigingsbrieven, ontslagbrieven, enz )
  • Je staat in voor de administratieve voorbereiding en rapportering van en voor de interne overlegorganen (Syndicale delegatie ).

    Je kan rekenen op een dynamisch team van 5 enthousiaste collega’s en rapporteert aan de Back Officer Manager HR-Administration Brussel.

    Onze ideale kandidaat, hopelijk jijzelf, ziet er als volgt uit :

  • Je hebt een minimum een diploma secundair onderwijs, een bachelor is een pluspunt,
  • Je hebt 1 à 2 jaar ervaring in een soortgelijke richting,
  • Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en Frans,
  • Je bent nauwkeurig, stipt, georganiseerd en logisch aangelegd,
  • Je neemt graag en spontaan initiatief, op een controlematige manier,
  • Je houdt van self-control in je dossiers.
  • Je werkt zelfstandig en draagt discretie hoog in het vaandel,
  • Je bent stressbestendig en behoudt het overzicht op chaotische momenten,
  • Je bent een teamspeler die de nodige flexibiliteit aan boord kan leggen,
  • Je bent een vlotte communicator, zowel gesproken als geschreven,
  • Je beheerst de courante MS Office toepassingen (Word, Excel, Outlook).
  • Een goede kennis van Excel is vereist.
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier