Customer Support Engineer – Service Desk
RealDolmen
Beersel, Belgium
6 dagen geleden

Naast de verantwoordelijkheden verbonden aan de hoofd- en bijkomende taken draagt de CSE ook volgende verantwoordelijkheden :

  • De aangeleverde componenten of hoofdgehelen controleren, dit zowel op administratief als op technisch vlak
  • De hardware installatie van componenten in units en servers van verschillende constructeurs, behalve de customer support engineer in het helpdeskteam
  • De software installatie volgens bestaande procedures uitvoeren
  • Het correct gebruiken van de verschillende gegevensdatabanken bij de klant beheren
  • De afgesproken SLA opvolgen en eventuele wijzigingen melden
  • Eventueel ingeschakeld worden in een coördinerende functie en dit afhankelijk van je bereikte niveau en in overleg met de klant
  • De orde en netheid van de werkomgeving bewaren
  • Het correcte gebruik van de tools voorzien
  • De problemen die dagelijks op zijn planning en / of naam staan opvolgen en afhandelen, dit door on-site bij de klant te gaan en / of binnen Dolmen het probleem van de klant op te lossen
  • De toevertrouwde problemen dagelijks rapporteren
  • Naar de klant, de aansturende manager of de planningcel rapporteren
  • De Account Manager signaleren van alle opportuniteiten voor bijkomende of betere dienstverlening aan de opdrachtgever
  • Een voorbeeld naar de klant toe zijn en als afgevaardigde van Realdolmen verantwoordelijk zijn voor de goede naam van zijn bedrijf
  • De vertrouwelijkheid garanderen van de gegevens die je te zien krijgt tijdens de uitvoering van je functie
  • Jouw profiel

  • Opleiding : IT achtergrond (bachelor informatica systeem-en netwerkbeheer, cursus pc technicus / netwerkbeheer, )
  • Bij voorkeur reeds ervaring op een telefonische IT technische helpdesk
  • Bereid te werken op diverse locaties
  • Bereid op korte termijn te certificeren in diverse IT domeinen
  • Communicatief vaardig, klantvriendelijk en sociaal
  • Hands-on mentaliteit
  • Je kan goed werken onder stress en durft jezelf af en toe in vraag te stellen
  • Je kan prioriteiten stellen, deze handhaven en afspraken nakomen
  • Je kan vlot communiceren (zowel mondeling als schriftelijk) in het NL / FR / EN. Bijkomende talen zijn een troef
  • Je bent flexibel, bereid te werken op diverse locaties en om te werken in een tijdskader tussen 06u en 22u en op zaterdag
  • Service Desk

    De Service Desk is de single point of contact voor de eindgebruikers van onze klanten. We leveren een maximum aan support aan de gebruikers voor wat betreft hun informatica omgeving.

    Hiervoor zijn we op zoek naar enthousiaste collega’s.

    In deze opdracht geef je telefonische en remote support aan de eindgebruikers van verschillende klanten. Er wordt eveneens verwacht om on-

    site support te verlenen aan de eindgebruikers op klant locatie.

    Ervaring in Service Desk is een must.

    Gebaseerd op SLA’s werken we samen met de klant in een flexibel concept van outsourcing, waarbij de klant zich kan concentreren op zijn core-

    business en waarbij Realdolmen zich toelegt op zijn specialiteit : ICT. De diversiteit van de opdrachten en de grote verscheidenheid aan klanten vragen een flexibele aanpak maar bieden een uitdagende omgeving.

    Je draagt bij tot het voortdurend verbeteren van de services van het bedrijf, en bijgevolg ook tot de tevredenheid van de klanten.

    Solliciteren
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier