administratief medewerker projectmanagement - tijdelijk - aartselaar
Randstad
Aartselaar, Antwerpen
4 dagen geleden

job description

Je komt terecht op de afdeling Projectmanagement waar je volgende taken uitvoert : - administratieve ondersteuning bieden binnen de afdeling Projectmanagement.

  • dossiers voorbereiden, controleren op volledigheid en verzorgen van bijhorende briefwisseling. - telefonisch contact met verschillende interne en externe klanten en instanties.
  • verzorgen van facturatie (AS / 400).- postverwerking en digitaal klasseren en archiveren van dossiers.
  • qualification

  • Je bent 6 maanden beschikbaar.- Je behaalde een Bachelor diploma of bent gelijkwaardig door ervaring. - Je hebt minstens 2 jaar ervaring binnen een administratieve functie.
  • Je kan makkelijk overweg met MS Office (Outlook, Word, Excel en Powerpoint).- Kennis van AS / 400 is een voordeel.- Je werkt zelfstandig, nauwkeurig en efficiënt.
  • een voltijdse functie (40 uur per week). - glijdende werkuren (starten tussen 7h00 en 10h00). - een tijdelijke job van 6 maanden.
  • marktconform loon aangevuld met maaltijdcheques van 8€.
  • Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier