Assistent infrastructuur (m/v/x)
Selor
Brussel, Belgium
1 dag geleden

Jobinhoud

Om de implementatie van de overkoepelende structuur die de werking van de huidige scholen zal bundelen en de werkprocessen die de verschillende scholen doorkruisen (boekhouding, pedagogie, ICT en communicatie) verder uit te voeren en de beheersorganen van Brusafe te creëren, zijn we op zoek naar een Assistent Infrastructuur (M / V / X) voor de afdeling Facility.

In het kader van die functie verricht u onder meer volgende taken :

Opvolging van het Infrastructuuronderhoud :

  • U zorgt voor het gebruik en beheer van de Facility Management-software;
  • U staat in voor het administratief en operationeel beheer van de Infrastructuuraspecten van het Facility Management (Gebouw / Speciale technieken / Afwerking / Veiligheid);
  • U zorgt dat dit beheer in overeenstemming is met de wet;
  • U verricht inspecties en evaluaties van de staat van de gebouwen en technische installaties in het kader van de onderhoudsverrichtingen, al dan niet onder contract, en houdt de desbetreffende gegevens bij;
  • U controleert de benchmarkings, bepaalt de budgettaire ontwikkelingen en kunt voorstellen doen voor hun evolutie;
  • U zorgt voor de opstelling en bijwerking van de as-builtplannen van het gebouw;
  • U plant en ziet toe op de behoorlijke uitvoering van het preventief onderhoud;
  • U staat in voor het beheer van de energieleveringen;
  • U volgt de vastgestelde milieudoelstellingen op (afval, energie, ...);
  • U verzekert de conformiteit van de veiligheidsaspecten van het gebouw en organiseert deze op dagelijkse basis;
  • U verzamelt de vragen van de gebruikers en biedt binnen een redelijke termijn de beste oplossing of beste alternatief voor hun behoeften;
  • voor deze eerstelijnshulp verdeelt u de taken binnen uw team en verzorgt u de opvolging;
  • U houdt zich bezig met de opmaak van offertes en bent verantwoordelijk voor de vragen om prijsoffertes;
  • U stuurt de contracten door, contacteert de dienstverleners voor de opvolging, organiseert bijeenkomsten met de dienstverleners, organiseert en plant de tussenkomsten;
  • U volgt de aankopen op, u controleert de facturen;
  • U verstrekt regelmatig statistieken;
  • U neemt deel aan de vergaderingen en werkt samen met de interne en externe diensten voor preventie en bescherming op het werk;
  • U bent verantwoordelijk voor de volgende administratieve activiteiten :

  • U voert individuele gesprekken en hebt aandacht voor de ontwikkeling van de vaardigheden van uw team;
  • U zorgt voor het beheer en voor de interne communicatie binnen uw team;
  • U stelt brieven en vergaderingsverslagen op;
  • U staat het team bij bij de opvolging van de beheersinstrumenten (budget- en beheerstabellen, enz.);
  • U verleent administratieve en technische ondersteuning bij de uitvoering van projecten, onderzoek, studies, enquêtes en analyses;
  • Zo nodig treedt u op als vervanger of assistent binnen uw dienst zelf.

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier