HR Consultant Izegem (m/v)
Actief Interim NV
Izegem, W Flanders, BE
4 dagen geleden
source : Monster

De Actief Groep is één van de snelst groeiende onafhankelijke uitzend-organisaties van België. Op ruim 30 jaar tijd klom Actief Interim tot een stevige zevende plaats in de Interim Ranking van de Trends Top 30.

000. Dagelijks stellen we meer dan 6.500 uitzend-krachten en 2.000 poetshulpen te werk in diverse sectoren. Actief Interim, Actief Construct, Actief Select en Actief Dienstencheques behoren tot de kern-activiteiten van de Actief Groep.

De Actief Groep kenmerkt zich door een eigen onderscheidend karakter. Dynamisch, snel, flexibel en jong van hart! Op die manier streven wij steeds een win-win situatie na voor alle partijen.

Actief Interim is een groei-onderneming en telt meer dan 72 kantoren en 450 personeelsleden nationaal. Onze ambitie resulteerde onlangs in de internationalisering van Actief Interim in Nederland, Duitsland en Oostenrijk.

Wil jij meeschrijven aan dit mooie verhaal? Solliciteer dan snel via deze site. Zin in een commerciële job, maar zonder "op de baan" te moeten?

Geboeid ook door de wereld van werving en selectie? Misschien heb je die job al, maar droom je toch stiekem van de Beste Werkgever?

Goed nieuws dan, In beide gevallen is Actief jouw 'match'! Word onze collega HR-consultant in Izegem. De job, in grote lijnen : Als HR Consultant ben jij degene die bedrijven overtuigt van jouw kandidaat, en voor kandidaten direct de juiste job vindt.

Dienstverlenend maar wel commercieel! Voor je commerciële successen verzorg jij nadien natuurlijk ook een feilloze (personeels-)administratie.

Maar concreet, hoe ziet jouw doordeweekse dag er zoal uit? Alles begint met de juiste job omschrijving. Die stel jij samen, op basis van de informatie van de klant.

Hier komt je luisterend oor goed van pas, je weet feilloos te achterhalen wat de klant precies wenst. En je bent een vlotte prater, dus je durft ook stevig door te vragen.

Daarna ga je op zoek naar dé kandidaat. Dat kan bijvoorbeeld door het schrijven van een ijzersterke vacaturetekst. Maar uiteraard beschikken wij ook over een goedgevulde database en je hebt toegang tot alle mogelijke jobsites, social media, LinkedIn, .

En wie weet, misschien heb jij nog andere schitterende ideeën, wij zijn een en al oor! Je kandidaat is ook je klant, dus voor een goede kandidaat laat je geen kans onbenut om hem / haar ergens aan de slag te krijgen.

Je zoekt naar geschikte vacatures, je prospecteert via mail of telefoon, je negotieert, je overtuigt de klant. Geef het een jaartje de tijd en je kent élk bedrijf in de onmiddellijke regio en zij jou, want je krijgt de reputatie van top recruiter en vertrouwenspersoon.

Uiteraard moet er ook een stuk administratie afgehandeld worden : opmaak van contracten, loonverwerking, sociale documenten, Saai?

Absoluut niet, af en toe een welkome afwisseling in het takenpakket. Wij staren ons niet blind op diploma's of specifieke studierichtingen.

Heb je een Bachelor diploma, prima! Maar even belangrijk voor ons is je denkniveau en / of je werkervaring. We willen je met veel plezier en op alle vlakken begeleiden om een onmisbare schakel in ons team te worden, maar wat je wél zelf moet meebrengen : je enthousiasme! Successen vieren we - objectieven behaald?

Een jaarlijks Actief weekendje! Sterke interne trainingen in onze Actief Academy met keuze opleidingen na je basisopleiding.

En je wordt "gecertificeerd uitzendconsulent" bij Actief via Federgon. 20 verlofdagen, 10 feestdagen, en 15 inhaalrustdagen die je naar keuze (en zelfs per uur) kunt opnemen.

Een startsalaris volgens ervaring en een jaarlijkse salarisevaluatie. Mooi werk leveren wordt beloond. Aangevuld met een maandelijkse bonus volgens de resultaten van je kantoor.

Representatiekosten, ook weer elke maand een vast bedrag. Maaltijdcheques en ecocheques. De allerbeste verzekeringen voor jou en je gezin.

En een bedrijfswagen? Dat kan mits een persoonlijke tussenkomst, na een jaartje ervaring. Wil jij mee groeien met Actief?

We plannen een sollicitatiegesprek in met de Branch Manager van het kantoor Izegem (Stéphanie Ramon - 051 335583) en de regiomanager.

We gaan graag met jou in zee in de loop van oktober maar zijn ook bereid te wachten op kandidaten die nog een opzeg moeten presteren.

deze vacature melden
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

Solliciteren
Mijn E-mail
Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
Doorgaan
Aanvraagformulier