AANKOOPVERANTWOORDELIJKE
Accent
Ternat, BE
5 dagen geleden

Onze klant, gelegen in Ternat, levertindustri le afsluiters en kleppen voor een diversiteit aan sectorenom U tegen te zeggen.

En dit reeds 20 jaar. Hun goedlachsepersoonlijkheid, professionele ingesteldheid en eeuwig durendoptimisme staan reeds meer dan 20 jaar garant voor een altijdvriendelijke service en technischadvies.

Functiebeschrijving

Alsaankoopverantwoordelijke sta je in voor :

  • Hetontwikkelen en uitvoeren van het aankoopbeleid in samenspraak metde AMTEC Manager (aankoop, marketing en technische dienst) en deMD.
  • Het aansturen van de administratiefmedewerker van de aankoop afdeling en samen met die medewerker hetvolledig administratief takenpakket uitvoeren.
  • Aankopen van alle voorraadartikelen.
  • Een regelmatige analyse van de voorraad omstockbreuken en niet roterende voorraad tijdig te detecteren en tevermijden.
  • Aankoop van specifieke producten opvraag van de klant en de verkoopafdeling, binnen het kader van deaankooppolitiek.
  • Regelmatige communicatie metde andere afdelingen (verkoop, logistiek en technische dienst) omde samenwerking te bevorderen.
  • Het actiefonderhouden van de relaties met de leveranciers / partners teneindeaankoop- en samenwerkingsvoorwaarden te optimaliseren enkwaliteitscontrole uit te voeren.
  • Hetanalyseren van klachten, opmerkingen, kwaliteitsproblemen,problemen met transport of verpakking / labelling enz. met als doeldeze op gestructureerde wijze te bespreken met de leverancier (o.
  • a.tijdens prijsonderhandelingen).

  • Deleveranciers beoordeling o.a. op vlak van leveringstermijnen en hetrespecteren ervan.
  • De opmaak van rapporterenover de gang van zaken in de afdeling op een gestructureerde engefundeerde wijze.
  • Een nauwe samenwerking metde andere aankoopverantwoordelijken binnen de Groupe om de nodigesynergi n te ontwikkelen op gebied van aankoop en voorraad.
  • Functie-eisen

    Alsaankoopverantwoordelijke :

  • Kan je terugblikkenop een aantal jaar aankoopervaring.
  • Heb je eengoede kennis van aankoop-en onderhandelingstechnieken en ben jecommercieel ingesteld.
  • Heb je minimum eenbachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring.
  • Ben je gepasionneerd door aankoopprocessen enhet behalen van een mooi eindresultaat.
  • Ben jeondernemend ingesteld.
  • Ben je analytisch zeersterk.
  • Heb je een sterke talenkennis : Nederlands, Engels en Frans.
  • Arbeidsvoorwaarden

  • Meteenvast contract
  • Mooie en aangename werkomgeving
  • Fijne werksfeer
  • Gemakkelijke parkeergelegenheid
  • Goed begeleiding en ondersteuning bij opstart
  • Keuze tussen een 38u / 39u of 40u werkweek
  • Goede verloning met extra legale voordelen
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier