Administratief & Management Assistant
Skyline Europe
Oudergem, Brussel, België
5 dagen geleden
source : Jobat

Taken en Verantwoordelijkheden :

  • Vertrouwenspersoon en PA van de directie
  • Administratieve draaischijf met contacten met de verschillende teams in het bedrijf en externe partijen (vnl. notariskantoren)
  • Facilitair beheer, beheer van de payrolladministratie, vakantieregelingen etc.
  • Profiel van een ideale kandidaat :

  • Bachelor of Master;
  • Minstens 5 jaar ervaring in een gelijkaardige rol in relevante omgeving (notariaat, advocatenkantoor, immo, finance);
  • Uitstekend in N / F / E, mondeling en schriftelijk; vlot en handig met Word, Excel, ;
  • Zeer sterke persoonlijke organisatie en in staat tot het zeer nauwkeurig en effectief beheersen van een divers takenpallet, uitstekende analytische vaardigheden;
  • Een flexibele en team-gerichte attitude;
  • Uiterste discretie en professionaliteit.
  • Een vertrouwensrol in een leidend Real Estate bedrijf met een uitstekende reputatie;
  • Een mooie en goed gelegen kantooromgeving, makkelijk bereikbaar (Vorstlaan, buurt Hertoginnedal);
  • Een zorgvuldige handover door de vorige functiehouder die na een lange staat van dienst met pensioen gaat;
  • Een aantrekkelijk vergoedingspakket;
  • Concrete mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling.
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier