Office Assistant project 4 maanden - Antwerpen
OfficeTeam Antwerpen
Antwerpen, Antwerpen, BE
3 dagen geleden
source : Jobat

Als Office Assistant ben je verantwoordelijk voor het onthaal en de ondersteunende administratie. De concrete taken die deze functie kenmerken zijn :

  • Te woord staan van bezoekers op een klantvriendelijke manier
  • Beheer van telefonie en mailbox
  • Inscannen en goedkeuren van facturen
  • Organiseren van transporten
  • Beheer van leverbonnen
  • Beheer van het economaat
  • Klaarzetten van vergaderzalen en verzorgen van catering
  • Door te solliciteren op deze baan, erkent u dat u de volgende voorwaarden hebt gelezen en accepteert :

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier