Customer Support Medewerker
Vivaldis Interim
IEPER
4 dagen geleden
source : VDAB

Functieomschrijving

Als medewerker Callcenter Frontoffice bestaat je takenpakket hoofdzakelijk uit de telefonische ondersteuning aan klanten.

  • Je behandelt inkomende oproepen.
  • Na elk telefoongesprek zorg je voor de correcte administratieve opvolging,
  • Je zoekt naar oplossingen door de nodige contacten te leggen met de makelaar en maatschappij en zorgt voor de opmaak van interventierapporten.
  • Behandelt : Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)
  • Profiel

  • Je bent tweetalig Nederlands / Frans
  • Kennis / ervaring verzekeringen is een pluspunt
  • Tweetaligheid is een pluspunt maar geen vereiste
  • Klantgericht
  • Probleemanalyse
  • Goede prestatiemotivatie
  • Flexibel, stressbestendig en geëngageerd
  • Zin voor nauwkeurigheid hebben
  • Contactvaardig zijn
  • Leervermogen hebben
  • Resultaatgerichtheid
  • Samenwerken als hecht team
  • Jobgerelateerde competenties

  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
  • De klant adviseren bij zijn keuze

  • Zich voorstellen aan de telefoon
  • De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)

  • Bijstandsoplossingen uitwerken (pechverhelping, repatriëring, ...)
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • Behandelt : Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
  • De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren

    Aanbod

  • We bieden een fulltime vaste job, met werk in eigen regio.
  • Je werkt tijdens de week (van maandag t.e.m. vrijdag).
  • Je bent bereid om gedurende een 4-tal weekends per jaar in het weekend te werken.
  • Je werkt volgens een vast uurrooster :
  • week 1 : van 8u tot 16u
  • week 2 : van 12u tot 20u
  • We zorgen voor persoonlijke coaching en begeleiding.
  • Je ontvangt een aantrekkelijke verloning naargelang ervaring.
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier