Sales Assistant (m/v)
Konvert
Ieper
5 dagen geleden

Your profile

  • Voornamelijk contact in Oosterse landen, dus vlotte talenkennis Nederlands / Engels is een absolute must , schriftelijk primeert op mondelinge kennis (Kennis van het Frans en / of Russisch is een sterk pluspunt)
  • Je behaalde een bachelor of masteropleiding bij voorkeur met insteek talen of economie
  • Enige zelfstandigheid is wel nodig voor deze functie al kan je zeker ook rekenen op je collega's en coördinator
  • Je houdt van de afwisseling tussen klantencontacten en administratie
  • Je bent een teamspeler met een klantvriendelijke houding
  • Je bent nauwkeurig in het verwerken van informatie
  • Je hebt ervaring met het MS Office pakket (Outlook, Excel, ) en je leert vlot nieuwe administratieve softwarepakketten aan
  • What do we offer?

  • Een uitdagende job met diepgang in het opvolgen van klanten, én met een goede combinatie van teamwork en autonomie
  • Werken voor een internationale stabiele groep , maar toch de voordelen hebben om te werken in een Kmo-mentaliteit en vooral collegialiteit
  • Werken voor een organisatie die op vlak van technologie tot de top in haar segment behoort
  • Een aantrekkelijk renumeratie pakket wordt uiteraard voor jou voorzien, aangevuld met interessante extra's
  • Ruimte om jezelf verder te ontwikkelen en initiatief te nemen in een dynamisch en sterk groeiend internationaal bedrijf
  • Je start met een diepgaande interne opleidingsperiode en krijgt de nodige coaching van collega’s en leidinggevenden
  • Jobrelated competences

  • Afspraken en planning van een verantwoordelijke of een medewerker organiserenTelefonische oproepen en bezoekers filteren
  • Beslissingen, dienstnota's, contracten behandelen en doorgeven, zowel intern als extern
  • Brieven, verslagen, nota’s, ... opstellen en redigeren
  • Documenten ingeven, briefwisseling behandelen en e-mailberichten beheren
  • Dossiers behandelen en opvolgen (samenstellen, samenvatten, bijwerken van bestanden, ...)
  • Professionele informatie en reglementering bijwerkenDocumenten archiveren en klasseren
  • Tools voor de opvolging van de activiteiten en situatieoverzichten ontwikkelen en bijwerken
  • Vergaderingen voorbereiden en organiseren (uitnodigingen, voorbereiding van de dossiers, reservering van zalen, ...)
  • Verplaatsingen van de verantwoordelijke of van teamleden organiseren
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier