1st line IT-Helpdesk Medewerker
QRS - Quality Recruitment Services
Merksem, VAN, be
18 uur geleden

Introductie :

Voor onze klant, een overkoepelende groep van verschillende diensten op het vlak van Finance, IT, infrastructuurwerken en technische ondersteuning, zijn we op zoek naar een verschillende 1st line IT-supportmedewerkers.

Onze klant bestaat reeds 10 jaar. Wat begonnen is als een klein bedrijf vanuit de woonst van de CEO, is op korte tijd gegroeid tot een dynamische en sterke KMO met 45 medewerkers.

Door de blijvende groei in activiteiten, stijgt ook de nood aan gedreven, enthousiaste en professionele medewerkers om mee aan de kar te trekken.

Wie zoeken we?

  • Je hebt minstens een basis computerkennis (installeren van Windows, gebruik van internet en zoekmachines).
  • Je weet goed hoe je een systeem (pc en server) gebruiksklaar moet maken.
  • Hebt een goede kennis van MS Office en online omgevingen zoals Office 365, Google apps, cloud.
  • Je bent een sterke teamplayer
  • Nieuwe IT-zaken aanleren is je tweede natuur. Je bent op dat vlak dus een snelle leerling.
  • Je kan systematisch en logisch denken.
  • Je kan een hoge werkdruk en en slaagt er in om je deadlines te behalen en je werk te rapporteren aan je teamleader.
  • Je hebt een goede affiniteit met én je bent leergierig naar netwerkinfrastructuur (firewalls, linux, sql, exchange, apache,
  • cisco, VPN, ssl, ) .

  • Je hebt je al bewezen in een vergelijkbare IT-helpdeskfunctie. Je bent geduldig, klantvriendelijk en hulpvaardig.
  • Je hebt ervaring met een ticketingsysteem om alle binnenkomende calls en issues te loggen.
  • Je bent bereid om in een shiftsysteem mee de helpdesk te verzorgen zodat de permanentie op de helpdesk verzekerd
  • blijft.

  • Je hebt de nodige ambitie om op termijn door te groeien naar een meer verantwoordelijke rol. 2nd line support of een rol
  • als IT-Consultant zijn functies die jou zeker kunnen interesseren.

  • Je hebt een Bacheloropleiding Informatica genoten of je bent gelijkwaardig door relevante ervaring in een vergelijkbare
  • functie.

  • Je bent Nederlandstalig en kan je goed in het Frans uitdrukken. Een goede kennis van het Engels is altijd een troef.
  • Jouw functie :

    Je komt in een jong bedrijf terecht waar nog ruimte is om gaandeweg mee je eigen stempel op te zetten. Onze klant is gespecialiseerd in de totale service naar KMO-omgevingen van 5 tot 50 werknemers.

    Je zal dus contact hebben met zeer diverse klanten en je zal op verschillende technische niveaus moeten ingrijpen. Communicatie, gedrevenheid en sociaal zijn zullen een absolute must zijn!

    Je komt in een kleine, dynamische, informele, flexibele omgeving terecht waar menselijkheid en eerlijkheid zeer hoog in het vaandel gedragen worden.

  • Als 1st IT Helpdeskmedewerker los je diverse IT-problemen op via de telefoon en via schermovername.
  • Je staat de klant vriendelijk te woord, je interpreteert de uitleg van je klant en weet die om te zetten naar een technisch
  • issue waar je zo snel mogelijk een oplossing voor kan bieden.

  • Kan je geen onmiddellijk oplossing bieden binnen een vooropgesteld tijdskader, dan zet je het ticket met een correcte en
  • nauwkeurige omschrijving door naar de collegas van de tweede lijn.

  • Wanneer het minder druk is, bekijk je nog openstaande issues bij klanten en tracht proactief mee te zoeken naar een
  • zinvolle oplossing.

  • Op zeer rustige momenten heb je zelf de reflex om op eigen initiatief te willen bijleren over topics waar je op dat moment
  • minder ervaring mee hebt.

    Voordelen

    Onze klant biedt jou :

  • een marktconforme verloning op basis van jouw aangetoonde kennis en ervaring
  • maaltijdcheques
  • op termijn een bedrijfswagen met tankkaart
  • een laptop
  • een variabel bonussysteem op basis van targets
  • leuke incentives
  • Extra troeven zijn oa :

  • de kans om deel uit te maken van een snelgroeiende speler op de IT Consultancy-markt
  • je komt terecht in een hecht team met informele sfeer
  • je krijgt ruime vrijheid om je eigen functie verder te ontwikkelen
  • doorgroeimogelijkheden zijn bij onze klant geen loze woorden
  • er is ruimte voor initiatieven en deze worden sterk gewaardeerd
  • Requirements

    Wie zoeken we? - Je hebt minstens een basis computerkennis (installeren van Windows, gebruik van internet en zoekmachines).

  • Je weet goed hoe je een systeem (pc en server) gebruiksklaar moet maken. - Hebt een goede kennis van MS Office en online omgevingen zoals Office 365, Google apps, cloud.
  • Je bent een sterke teamplayer - Nieuwe IT-zaken aanleren is je tweede natuur. Je bent op dat vlak dus een snelle leerling.
  • Je kan systematisch en logisch denken. - Je kan een hoge werkdruk en en slaagt er in om je deadlines te behalen en je werk te rapporteren aan je teamleader.
  • Je hebt een goede affiniteit met én je bent leergierig naar netwerkinfrastructuur (firewalls, linux, sql, exchange, apache, cisco, VPN, ssl, ) .
  • Je hebt je al bewezen in een vergelijkbare IT-helpdeskfunctie. Je bent geduldig, klantvriendelijk en hulpvaardig. - Je hebt ervaring met een ticketingsysteem om alle binnenkomende calls en issues te loggen.
  • Je bent bereid om in een shiftsysteem mee de helpdesk te verzorgen zodat de permanentie op de helpdesk verzekerd blijft.
  • Je hebt de nodige ambitie om op termijn door te groeien naar een meer verantwoordelijke rol. 2nd line support of een rol als IT-Consultant zijn functies die jou zeker kunnen interesseren.
  • Je hebt een Bacheloropleiding Informatica genoten of je bent gelijkwaardig door relevante ervaring in een vergelijkbare functie.
  • Je bent Nederlandstalig en kan je goed in het Frans uitdrukken. Een goede kennis van het Engels is altijd een troef. - Je bent bereid om eventueel op interimbasis te starten met het oog op een vaste aanwerving na een succesvolle interimperiode.
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier