Parttime Office Assistant
Accent Jobs for People NV
ELSENE, BE
15 uur geleden

Als Parttime Office Assistant in Brussel ben je verantwoordelijk voor de administratieve en organisatorische ondersteuning van het hele kantoor.

Het reilen en zeilen van het kantoor ligt in jouw handen.

Je neemt volgende verantwoordelijkheden voor jouw rekening :

  • Je verzorgt de opvolging van inkomende facturen.
  • Je beheert de stock en bestellingen van het kantoor nauwgezet op.
  • Je organiseert zakenreizen en evenementen.
  • Je verzorgt het onthaal van bezoekers.
  • Je beheert ook de algemene mailbox.
  • Je staat in voor de archivering van documenten en dossiers.
  • Sporadische vertalingen behoren ook tot het takenpakket.
  • Je ontfermt je ook over het up to date houden van de website en andere online tools.
  • Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier