Logistics and Supply Chain Administratie
Page Personnel Belgium
Puurs, Antwerp, BE
3 dagen geleden
source : Monster

Ben jij op zoek naar een gevarieerde functie waar klantencontact en organisatie centraal staat?

In deze functie combineer je jouw administratieve skills en talenkennis in een internationale omgeving.

Bedrijfsomschrijving

Mijn klant is een gekend bedrijf binnen de FMG sector. Hun producten zijn wereldwijd gekend en investeren veel in employer branding.

Wegens groei gaan zij op zoek naar enthousiaste medewerkers om het huidig team te versterken.

Het bedrijf is gelegen te Puurs en best bereikbaar met de wagen

Omschrijving

  • Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse opvolging van de stocks en je controleert de data met de effectieve stock en stockmatching met het extern magazijn en signaleert eventuele problemen.
  • Je controleert - administratief - de aangeleverde goederen door zusterbedrijven, co-packers, productie en het extern magazijn.
  • Je analyseert deze, je zorgt dat alles correct geboekt wordt en je doet aan factuurmatching.

  • Je staat in contact met collega's internationaal en je zorgt dat de correcte goederen op het juiste moment verzonden worden.
  • Hiervoor verdeel je de stock over verschillende landen en houd je rekening met verwachte promoties en marketing acties.

  • Je werkt nauw samen met interne collega's zoals Sales en Marketing.
  • Je werkt samen met co-packers en maken samen een planning op voor productie, levering, transport, etc.
  • Je bent verantwoordelijk voor de aankoop en bevoorrading van marketingmateriaal, verpakking, etc. Hiervoor werk je samen met het extern magazijn en andere bedrijven.
  • Je organiseert mee het transport, hiervoor contacteer je de transportpartners en vraag je de juiste transportdocumenten aan.
  • Je blijft meedenken aan optimalisatie en je maakt hieromtrent voorstellen.
  • Profiel van kandidaat

  • Je hebt een professionele Bachelor of gelijkwaardig door ervaring.
  • Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands en het Engels. Kennis van andere talen gaat zeker in jouw voordeel zijn!
  • Je hebt ervaring met ERP systemen, kennis van AS400 en SAP is een pluspunt
  • Je werkt pro actief, zelfstandig en je haalt voldoening uit het afwerken van processen.
  • Je bent vertrouwd met logistiek, planning en de principes van stockbeheer. Ervaring in export is een pluspunt.
  • Je bent een teamplayer en beschikt over de nodige people skills.
  • Je hebt ambitie en beschikt over de nodige competenties om op termijn door te groeien naar een functie met meer verantwoordelijkheden.
  • Aanbod

  • Een aantrekkelijk salarispakket aangevuld met extralegale voordelen (maaltijd- en ecocheques, woon-werkvergoeding, thuiswerk, glijdende werkuren, 20+15 vakantiedagen, etc.)
  • Duidelijke doorgroeimogelijkheden binnen de organisatie, zowel horizontaal als verticaal.
  • Een vast contract na succesvolle interimperiode.
  • Een uitgebreide opleiding on the job om de kneepjes van het vak te leren.
  • Een groep van fijne collega's waar collegialiteit bovenaan staat.
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier