Payroll Officer (m/v)
Actief Interim Vilvoorde
Neder-over-Heembeek (Bru.), Brussels, BE
2 dagen geleden
source : Jobat
  • Opstellen, beheren en monitoren van arbeidscontracten
  • DIMONA-verklaring
  • Administratief beheer van personeelsdossiers (sociale documenten, verzekering)
  • Administratief beheer van afwezigheden (ziekte, arbeidsongevallen, economische werkloosheid, ...),
  • Opmaak van rapportering.
  • Je hebt een bachelordiploma (idealiter in human resources) Je
  • Je hebt 3 tot 5 jaar relevante ervaring binnen loonadministratie Je
  • Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en Frans.
  • Je bent discreet.
  • Je hebt een klantgerichte aanpak.
  • Je werkt graag in een team.
  • Je bent nauwgezet en werkt gestructureerd.
  • Je beheerst de sociale en fiscale wetgeving.
  • Je jongleert met MS-Office (Excel).
  • Ervaring met Group S en Presta is een pluspunt.
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier