Tweetalig Administratief medewerker Personenbeheer KBC bij 24+
Start People Call & Customer Support Vlaanderen
BERCHEM (ANTWERPEN), Antwerpen, BE
4 dagen geleden

Description

  • Op zoek naar een uitdagende administratieve functie?
  • Ben je communicatief vaardig?
  • Heb je reeds ervaring binnen de administratie?
  • Spreekt de bancaire sector je aan?
  • Switch jij gemakkelijk van het Nederlands naar le français sans problème?
  • Dan ben jij misschien de persoon die wij zoeken!

    Voor onze bekende klant KBC (24+) zijn opzoek naar administratief medewerkers op de dienst Personenbeheer!

    Wat zijn je taken als administratief medewerker Personenbeheer?

    Het team Personenbeheer (PSN) heeft een brede expertise.

    In ruime zin ondersteunen zij de KBC-kantoormedewerkers bij controles en verwerkingen van vragen omtrent persoonsgegevens van KBC-klanten.

    Een belangrijke taak voor dit team ligt bij de update van gegevens verbonden aan de risicofactor die KBC aan zijn klanten toekent.

    Deze gegevens worden normaalgezien geüpdatet met een tussentijd van 1 tot 10 jaar.

    Midden 2018 echter wijzigt deze termijn naar 1 tot 5 jaar. Aldus wordt een significante stijging in de volumes van de correspondentie hieromtrent verwacht.

  • Je staat in voor de eerstlijnopvang en je beheert het dossier van de binnenkomende telefoons en / of e-mails waarbij je de collega'
  • s van de kantoren ondersteunt op het vlak van personenbeheer;
  • Je voert administratieve verwerkingen omtrent personenbeheer van KBC klanten uit;
  • Jij bent HET eerste aanspreekpunt bij KBC omtrent de materie;
  • Je kan voor niet courante problemen en klachten van cliënten terugvallen op jouw collega's;
  • Jij hebt een signaalfunctie : signalen van klanten die een weerslag kunnen hebben op de algemene werking van pakketten, worden overgemaakt aan de betrokken verantwoordelijke bij KBC.
  • Continue zelfontwikkeling is een MUST bij 24+.
  • Company

    24+ is gevestigd te Berchem (Antwerpen) en is een joint venture van KBC en VAB Groep.

    Wij zijn het Customer care center van KBC. We staan in voor een brede waaier aan klantencontacten van niet-commerciële aard voor KBC : we bieden gebruikersondersteuning, administratieve en technische ondersteuning aan klanten, kantoormedewerkers, verzekeringsagenten en medewerkers van KBC Live.

    In al deze communicatie staat steeds de kwaliteit van de interacties centraal. Bij interne zowel als externe contacten is het ons doel om een positief gevoel achter te laten en zo bij te dragen aan het sterke imago van de producten en diensten van KBC.

    Deze klantbeleving is wat we onze plusfactor noemen!

    Zie je deze job als customer care administratieve medewerker volledig zitten?

    Twijfel dan niet langer en solliciteer via onderstaande knop!

    Profile

    De ideale administratief medewerker bij 24+ voldoet aan volgende voorwaarden :

  • Je bent communicatief en klantgericht;
  • Je kan snel complexe materie analyseren en gepaste actie ondernemen;
  • Je bent klantgericht en ook telefonisch staan kwaliteit en service voorop;
  • Je bent een geboren multitasker en kan snel schakelen tussen verschillende taken;
  • Je houdt van contacten en je bent empathisch;
  • Je bent een echte teamplayer;
  • Je beschikt over een goede kennis m.b.t. PC-begrippen en Windows;
  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands . Tu parles et écris le français ? Magnifique! Do you also speak English ? Great! Tweetaligheid NL / FR is een must bij 24+, kennis van het Engels of Duits zijn altijd een meerwaarde;
  • Offer

    Wat kan je verwachten eens je als administratief medewerker start bij 24+?

  • Een voltijdse functie (maandag t / m vrijdag van 08.30-17.00);
  • Telewerken ! Na een inwerkperiode van 3 maanden is het mogelijk om enkele dagen per week te telewerken;
  • Een vast contrac t na een succesvolle interimperiode;
  • Een marktconform salaris aangevuld met extralegale voordelen (maaltijdcheques, tweetaligheidspremie, vergoeding treinabonnement etc);
  • 24+ is gelegen aan het station van Antwerpen-Berchem. Ideaal voor de dagelijkse pendelaar!
  • Aantrekkelijke KBC-groepsverzekering en interessante KBC- en VAB-personeelsvoordelen eens je een vast contract hebt.
  • Een betaalde interne opleiding en goede begeleiding;
  • Een zeer aangename werkplek , zowel qua omgeving als sfeer. (gezellige koffiecorners, terras, veel lunchkeuze,...);
  • Ben je a mbitieus ingesteld ? Dan zijn er zeker doorgroeimogelijkheden voor jou!
  • Opstart 17 / 10 / 2022.
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier