Functieomschrijving
Voor een bedrijf regio Kortrijk-Heule zijn wij op zoek naar een bediende die specifiek instaat voor de offerteopmaak en -opvolging.
Je takenpakket omvat :
Het opvolgen van klanten binnen jouw toegewezen regio
Het onderhouden van telefonische contacten
Het opstellen van prijsoffertes en deze opvolgen
Het opvolgen van orderprocedures
Het nauw samenwerken met de interne vertegenwoordigers
Vereisten
Je hebt bij voorkeur :
Een bachelor- of masterdiploma op zak of gelijkwaardige ervaring
Reeds ervaring in het werken op een commerciële binnendienst
Een vlotte kennis van het Nederlands en Frans
Een goede beheersing van MS Office en ERP-pakketten
Enig organisatietalent en werkt nauwkeurig in het opvolgen van prijzen
Talen
Aanbod
Wij bieden jou een afwisselende en uitdagende job binnen een dynamisch bedrijf. Aantrekkelijke verloning aangevuld met extralegale voordelen.
Heb je interesse in deze job? Of word je graag verder geholpen bij je zoektocht naar een toffe job? Neem dan gerust contact op met ons via kortrijk.
office ago.jobs of op 056 23 07 50.
Wij helpen je met véél plezier verder!
Wenst u meer info over deze job?
Neem dan contact op met één van deze kantoren : Kortrijk Office