Functie
Je belangrijkste opdracht is het organiseren van het secretariaat zodat onze artsen, paramedici en verpleegkundigen zich kunnen focussen op hun activiteiten.
Je voornaamste taken zijn :
Je staat in voor het onthaal, zowel persoonlijk, telefonisch als administratief, van patiënten voor en na een afspraak, onderzoek, ingreep of verblijf in het ziekenhuis.
Je kan vlot patiënten informeren, zodat ze juiste en duidelijke antwoorden krijgen op hun vragen.
Je werkt correct, ordelijk en tijdig het administratieve en organisatorische takenpakket af (o.a. afsprakenbeheer, briefwisseling, opname- en operatieplanning, etc.).
Je kan heel goed samenwerken en communiceren met collega’s en met mensen binnen en buiten de organisatie, om een optimale dienstverlening te garanderen.
Profiel :
Je bent in het bezit van een Bachelor Office-Management, afstudeerrichting Health Care Management OF gelijkwaardig door ervaring als medische secretaresse;
Je beschikt over een ruime kennis van medische terminologie en een basiskennis van de gezondheidszorg;
Je hebt een empathische persoonlijkheid, gaat discreet om met vertrouwelijke informatie;
Je bent assertief met voldoende aandacht voor diplomatie en integriteit;
Je kan zelfstandig functioneren en hebt zin voor initiatief. Je bent steeds nauwkeurig en stipt in je opdrachten;
Je beschikt over een dosis organisatietalent en behoudt het overzicht, tegelijkertijd heb je oog voor detail;
Je werkt vlot met de Microsoft Office pakketten en je kan snel en foutloos typen;
Je bent stressbestendig en weet prioriteiten te leggen;