ICT Service Engineer - Hasselt / Zaventem
BDO Belgium
Zaventem, Zaventem
6 dagen geleden

ICT Service Engineer - Hasselt / Zaventem

FacebookGmailGoogle BookmarkLinkedInTwitter ICT Service Engineer - Hasselt / Zaventem Omschrijving

Om het BDO ICT-team te versterken zijn wij op zoek naar een ervaren ICT Service Engineer .

Je krijgt de kans om vanuit Hasselt of Zaventem te werken.

Onze ambitie is om interne medewerkers maximaal te ondersteunen en hun de nodige ICT services aan te bieden. Jij kan hier het verschil maken!

Ben jij een zelfstandig en resultaatgericht persoon die ervan houdt om in contact te zijn met eindgebruikers ? Heb jij ervaring met Application Support?

Ben jij gepassioneerd om een uitstekende service te leveren aan de interne medewerkers? Dan ben jij wel diegene die wij zoeken!

We willen ons team versterken met een team player die geniet van het leven met een realistische kijk. Een collega die zich flexibel opstelt en vooral de taart niet vergeet voor zijn verjaardag .

Jobomschrijving

  • Verantwoordelijk voor het beantwoorden en opvolgen van oproepen van BDO medewerkers;
  • Je werkt volgens de afgesproken ITIL procedures en principes;
  • Je staat in voor de behandeling van zowel first- als second line tickets;
  • Onsite support voor de verschillende BDO vestigingen horen ook tot uw takenpakket;
  • Documentatie van de gerelateerde systemen hou je steeds up-to-date;
  • Bottlenecks breng je in kaart en zorg je samen voor een proactieve oplossing;
  • Deze hoofdtaken worden bovendien nog aangevuld met optimalisatie projecten waarbij je mee aan de kar trekt om onze service organisatie tot een hoger niveau te tillen;
  • De werktijden zijn van ma t / m vr van 08u30 tot 17u30
  • Je profiel

  • Je bent een geboren communicator en jouw passie is om een uitstekende service te bieden;
  • Jij bent een zelfstandige persoon die steeds klantgericht te werk gaat;
  • Probleemoplossend en analytisch vermogen, stressbestendig en pragmatisch;
  • Proactief werken is voor jou een must en je neemt ownership om zaken op te lossen;
  • Je hebt minstens 3 jaar IT ervaring met het behandelen van tickets en telefoons waarbij de focus ligt op klantgerichtheid en klantvriendelijkheid;
  • Ervaring met Application support is een pluspunt;
  • Je hebt kennis van onder andere : Windows, Exchange, Teams, Storage, AD, SCCM, O365, ;
  • Je kan je goed uitdrukken in het Nederlands, Frans en Engels;
  • Je beschikt over een geldig rijbewijs.
  • Ons aanbod

    What’s in it for you?

  • Een professionele organisatie waarbij een pragmatische en persoonlijke aanpak centraal staat en menselijke waarden voorop staan.
  • Een dynamisch en behulpzaam team dat weet wat hard werken is, maar ook op tijd weet te ontspannen.
  • Een gevarieerd takenpakket waarbij je in contact komt met veel verschillende soorten klanten en sectoren en met wie je een langdurige relatie opbouwt.
  • De mogelijkheid om vanuit het dichtstbijzijnde kantoor of van thuis te werken, en flexibele werkuren.
  • BDO Academy, om zowel je persoonlijke als professionele talenten en vaardigheden optimaal te benutten en te ontwikkelen.
  • Een competitief beloningspakket aangevuld met een aantal extralegale voordelen (maaltijdcheques, netto onkostenvergoeding, gsm-abonnement, hospitalisatieverzekering, bedrijfswagen, enz.).
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier