Customer Service Manager
Accent
Blandain, BE
4 dagen geleden

Onze klant is een gevestigde waarde in de bouwsector gelegen te Doornik. Hun familiale karakter zorgt ervoor dat je geen nummer bent maar een waardevolle asset voor de firma.

Wegens constante groei, zoeken zij momenteel nieuwe collega's.

Functiebeschrijving

Voor de vacature van Service Manager in Blaindain / Doornik bieden we u volgend takenpakket aan :

  • Samen met je team beheer je de dagelijkse B2B service en activiteiten met onze klanten. Dit in nauwe samenwerking met de productieplanning, boekhouding, logistiek, transport en andere externe leveranciers.
  • Dankzij je open duidelijke communicatie, je vermogen om te luisteren en te overtuigen, bouw je aan sterke
  • relaties met je team, onze klanten en partners.

  • Je stuurt het volledige operationele commerciële proces van order input, juiste prijzen, controles op hoeveelheden, leverdatum tot effectieve uitvoering, zowel nationaal als internationaal.
  • Je beantwoordt vragen, geeft ondersteuning en info over producten en technische toepassingen.
  • Je helpt het team de juiste prioriteiten te leggen en praktische problemen op te lossen,
  • Je bent een leider die het team van een 8-tal mensen coacht tot een hechte groep waarin iedere medewerker
  • kan groeien en evolueren in zijn job.

  • Je fungeert als filter tussen sales en productie en bent in deze hoedanigheid een belangrijk spilfiguur
  • communicatie, verantwoordelijkheid, beslissingen, feedback naar klanten).

  • Je streeft naar optimale processen, formuleert daarbij verbeteringsvoorstellen en draagt bij tot een efficiëntere
  • orderflow, service en kwaliteit.

  • Je gaat aan de slag met het opzetten en opvolgen van relevante KPI's, analyseert de verkoopcijfers en bewaakt
  • de stockniveaus.

  • Je bent verantwoordelijk voor credit control en volgt de betalingen nauwgezet op.
  • Bij klachten ga je met je team op zoek naar oplossingen en pak je de oorzaken aan.
  • Je bent actief betrokken bij onze marketingcampagnes en branding.
  • Functie-eisen

    Denk jij in oplossingen in plaats van problemen?Ben jij gebeten door Sales en heb je zin om ons Customer ServiceTeam te leiden en verder uit te bouwen?

    Heb je leidinggevende ervaring en ben je een goede PeopleManager?Ben je een dynamische persoonlijkheid met de nodige commerciëleflair en technische interesse?

    Zie je jezelf als vlot, gedreven, klantgericht en hands-on?Dan zijn wij op zoek naar jou! Contacteer ons via Moeskroen accentjobs.

    be of via 056 36 15 70 (Wafae of Aurélie)

    Arbeidsvoorwaarden

  • Een uitdagende en afwisselende functie binnen een innoverende en dynamische omgeving met een nononsens cultuur.
  • Een modern sterk geautomatiseerd productiebedrijf met een internationaal karakter waarin je, gezien de groei
  • en toenemende complexiteit, echt een meerwaarde kan brengen dankzij je kennis en ervaring, grondige analyse,gezond verstand en authentieke leiderschapsstijl.

  • Focus op ontwikkeling van talent door opleiding.
  • Ruimte voor initiatief en persoonlijke inbreng.
  • Informele positieve werksfeer binnen een warm team.
  • Open communicatie en vlakke structuur.
  • Aandacht voor veiligheid en milieu.
  • Leute en voldoening in de job.
  • Mooi verloningspakket, waaronder extralegale voordelenzoals maaltijd en eco-cheques, grooepsverzekering, GSM en bedrijfswagen met tankkaart.
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier