Customer Service Expert (Bijstandsverlener)
Europ Assistance Belgium
Oudergem, Brussels, BE
2 dagen geleden
source : Monster

Europ Assistance is in België dé referentie als het op bijstand aankomt. Al meer dan 50 jaar lossen we de meest uiteenlopende problemen van onze diverse klanten op.

Hoeft het nog gezegd dat we een zeer betrouwbaar bedrijf zijn dat oog heeft voor klantentevredenheid? Met onze 220 medewerkers zijn we een middelgrote onderneming die snel kan inspelen op de nieuwe tendensen op de markt en in onze samenleving.

Empathie, innovatie, pragmatisme en samenwerking zitten in ons DNA . Respect en diversiteit zijn onze 2 basiswaarden die ervoor zorgen dat Personeelstevredenheid bij ons geen hol woord is.

Wij geloven dat iedereen het verschil kan maken! Functie Om onze dienstverlening verder uit te breiden, zijn we op zoek naar : Gepassioneerde klantgerichte medewerkers Zijn mensen je passie en wil je van je passie je beroep maken ?

Wil je je passie gebruiken om onze klanten in nood een passende oplossing te bieden? Verantwoordelijkheden Wat ga je concreet doen in deze functie?

  • Wij zoeken collega’s om vanuit onze kantoren in Brussel onze klanten wereldwijd te helpen in moeilijke situaties. Je bent hun contactpersoon om hun auto-, huis- en / of reisproblemen in binnen- en buitenland op te lossen : je organiseert bijvoorbeeld pechverhelping, vervangwagens of andere mobiliteitsoplossingen;
  • je regelt medische bijstand in het binnen- en / of buitenland en je helpt een veilige terugkeer naar huis te organiseren;
  • je zorgt ervoor dat problemen aan het huis opgelost geraken door bijvoorbeeld een elektricien of slotenmaker te regelen.

    Je hebt uiteraard heel veel telefonische en andere contacten met zowel klanten, onze verschillende dienstverleners (garages, takeldiensten, taxibedrijven, hotels, ziekenhuizen .

  • als andere collega’s (dokters en verplegers, collega’s die voor trein- en / of vliegtuigtickets zorgen). Eens je een beetje ingewerkt bent, rekenen we ook op jou om samen met ons processen en procedures te verbeteren, nieuwe digitale oplossingen uit te werken, de praktische implementatie van nieuwe producten en klanten mee te regelen.
  • Wat kan je van ons verwachten? Een gevarieerde en uitdagende job Toffe collega’s, een joviale, ongedwongen sfeer en een multiculturele omgeving Een uitgebreide opleiding om stap per stap alle producten en procedures te leren kennen Mogelijkheid om mee te werken aan procesverbeteringen en projecten Uitstekende work-life balans (32u per week variabel uurrooster en mogelijkheid tot thuiswerk) Contract van onbepaalde duur Aantrekkelijk salaris en aanvullende voordelen (maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, terugbetaling woon-werk verkeer, ) Werkplek die vlot bereikbaar is met het openbaar vervoer Wat verwachten we van jou?

    Enthousiasme en motivatie om een boeiende job te leren Geduld, empathie, en stressbestendigheid Vermogen om snel situaties te analyseren en een oplossing voor te stellen Heel goede communicatievaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk Je bent bereid om in een variabel uurrooster te werken (maandag zondag) Natuurlijke voorkeur voor teamwork Uitstekende talenkennis Nederlands, Frans en goede kennis Engels.

    Elke bijkomende taal is een plus Heel vlot PC gebruik. Bachelor-niveau of evenwaardig door ervaring

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier