HR & Payroll (M/V/X)
Over Ago
Nossegem
5 dagen geleden

Functieomschrijving

  • Verantwoordelijkheid van de voorbereiding voor de betaling van de Belgische medewerkers.
  • Voorbereiden van de payroll op een efficiënte manier en ervoor zorgen dat de betaling op tijd verstuurd zijn.
  • Verantwoordelijkheid over alle Payroll activiteiten (documenten, dimona, maaltijdcheques, ....)
  • Opvolging van de werknemers en de afwezigheden.
  • Continu controle van de database over het personeel en het payroll-systeem.
  • Procedures mee uitschrijven en opvolgen.
  • Fleet management (auto 's en fietsen)
  • Ondersteuning van de HR manager
  • Vereisten

  • Ervaring met payroll
  • Engels en Nederlands, basiskennis Frans is voldoende
  • Talen

  • Je hebt een zeer goede kennis van het Engels
  • Je hebt een goede kennis van het Nederlands
  • Je hebt een zeer goede kennis van het Frans
  • Aanbod

    Je komt terecht in een zeer stabiele internationale omgeving.

  • Je ontvangt een aantrekkelijk verloningspakket met extra legale voordelen.
  • Je krijgt de kans om jezelf te ontplooien op verschillende domeinen.
  • Wenst u meer info over deze job?

    Neem dan contact op met één van deze kantoren : Leuven

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier