Klantenadviseur Service Center
Partena
GENT
5 dagen geleden
source : VDAB

Functieomschrijving

  • Als eerstelijnshulp wil je de klant ten aller tijde zo adequaat mogelijk helpen. Aangezien je uitblinkt in uitstekende sociale vaardigheden hebt, sta jij onze klant telefonisch met raad en daad bij op een duidelijke manier.
  • Je zal 90% van jouw tijd besteden aan het aannemen en verwerken van binnenkomende calls. De overige tijd besteed je aan het beantwoorden van klantenvragen via e-mail.
  • Je rapporteert na elk telefoongesprek over jouw klantencontact . Je verwerkt alle informatie / opmerkingen uit het gesprek.
  • Je wil de klant steeds zo efficiënt mogelijk helpen én ondersteunen. Hiertoe verbind je hem / haar door naar de experten op de back office wanneer dit nodig is.
  • Dankzij jouw uitstekende en heldere service zorg je voor een grote tevredenheid bij onze klanten en bouw je mee aan de toekomst van Partena en OZ!
  • Profiel

  • Je bent een vlotte, gedreven en communicatieve persoon die graag nieuwe uitdagingen aangaat.
  • Enige ervaring met telefonisch contact (telefonisch én per mail) is een must. Heb je een eerste ervaring opgedaan tijdens een stageperiode? Dat kan ook.
  • Je hebt een moderne, digitale reflex en bent mee met je tijd.
  • Enerzijds werk je graag zelfstandig, maar anderzijds vind je het ook fijn om in teamverband te werken.
  • Je kan vlot én klantgericht communiceren in het Frans. Een goede mondelinge kennis van het Frans is dus vereist (schriftelijk is een plus).
  • Je hebt een bachelor denkniveau of je bent gelijkwaardig door ervaring.
  • Tot slot ben je flexibel ingesteld en bereid om te werken volgens een veranderend uurrooster. Het service center is bereikbaar van 8.
  • 30 tot 17.45u; je werkuren zullen dus tussen deze uren shiften (8u30 16u36 / 9u 17u06 / 9u30 17u36 / 9u45-17u51)

    Aanbod

  • Een open en jonge bedrijfscultuur met ruimte voor initiatief, inspraak en vernieuwing.
  • Een organisatie in beweging’ die zowel zorg-, comfort- als gezondheidsdiensten aanbiedt.
  • Een organisatie bekroond met het zilveren Investors in People label die aandacht heeft voor het welzijn van alle medewerkers.
  • Een hecht team waar iedereen in opgenomen wordt, je talenten kan inzetten en verder kan groeien.
  • Een onthaal en intensief opleidingstraject met persoonlijke begeleiding.
  • Een aantrekkelijk salaris met een uitgebreid pakket extralegale voordelen (woon-werkverkeer, maaltijd- en ecocheques, hopsitalisatie- en groepsverzekering, extralegale vakantiedagen, ancienniteitsdagen,..)
  • Bij Partena-OZ hechten we veel belang aan gelijke kansen en diversiteit op de werkvloer. Kwaliteiten van de medewerkers primeren ongeacht geslacht, afkomst, leeftijd of handicap.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier