Customer Service Advisor (B2B)
Page Personnel
Brussels, Brussels, BE
5 dagen geleden
source : Jobat
  • U bent de eerste contactpersoon voor de consument en klant (B2B)
  • U beheert het contact met de consument per telefoon en mail met een grote professionaliteit. Je zal de problemen van de klanten begrijpen en oplossen.
  • U kan de problemen herkennen en bent in staat om beroep te doen op de juiste service om de beste oplossing te vinden
  • Als customer care advisor werkt u als ambassadeur bij de klantendienst
  • Na elke contact met consument of klant zal je een rapport opmaken in het systeem van het bedrijf voor de opvolging van de oproepen.
  • U krijgt een opleiding om een goede kennis van onze producten en procedures te hebben
  • Tijdens u carrière, zal je voortdurend training krijgen ondersteund door een ploeg gespecialiseerd in customer care
  • U heeft een uitstekende schriftelijke en mondelinge kennis van het Nederlands en het Frans
  • U bent en goede spreker en spreekt vloeiend en duidelijk zowel schriftelijk als mondeling
  • U hebt een bachelor diploma of een gelijkaardige ervaring van minimum 2 jaar
  • U onderhoudt een klantentevredenheid en bent kwaliteitsgericht
  • U bent positief, dynamiek, enthousiast en houd van teamwork
  • Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier