Specialist Customer Support
TalentLink
Antwerpen, Antwerpen, BE
5 dagen geleden
source : Jobat
  • Jouw doel? Klanten te woord staan bij klachten en technische vragen over de producten.
  • Je begint je dag met het bekijken van de binnenkomende klachten, je organiseert en kan prioriteiten bepalen.
  • Je beheert hierbij de AQP of in mensentaal : de kwaliteitsplanning.
  • Bij serievrijgave van nieuwe of gewijzigde producten verzorg jij alle administratie die hierbij komt kijken.
  • Je zorgt dat de klant de nodige documenten heeft.
  • Bij technisch complexe vragen neem je actie om de juiste persoon en / of afdeling aan te spreken, je zorgt dat je klanten hiervan op de hoogte zijn.
  • Je maakt verbeter- en actieplannen op.
  • Je beschikt over een bachelor of master
  • Ervaring in techniek is geen must maar bent leergierig ingesteld omdat dit uiteindelijk gaat om technische producten
  • Je bent zeer klantgericht en resultaten behalen is je einddoel.
  • Je kan enorm genieten van het oplossen van complexe problemen.
  • Je kan zelfstandig werken en weet structuur te creëren als er heel veel op je afkomt.
  • Je munt uit in nauwkeurigheid. Het gaat namelijk over veiligheidssystemen in de automotive. Deze processen moeten allemaal zorgvuldig geregistreerd worden.
  • Je komt terecht in een internationale setting waarvoor je je Engelse talenkennis gebruikt. Duits is een extraatje.
  • Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier