Eén van de grootste optiekers breidt zijn team van customer care medewerkers uit.
customercarejobs!
Je biedt antwoorden en oplossingen voor alle inkomende vragen en problemen van klanten en winkels.
Alle tweedelijns vragen stuur je door naar de collega's met gespecialiseerde kennis.
Daarnaast ben je ook verantwoordelijk voor het uitsturen van de wekelijkse communicatie.
Dit gebeurt via berichten op het interne netwerk en het opmaken van nieuwsbrieven.
Ook ben je het schakelpunt tussen verschillende afdelingen, waardoor je knelpunten meteen signaleert.
Hiervoor bedenk je voorstellen ter verbetering en voer je deze verbeteringen ook door.
Als tweetalige medewerker pas je perfect in dit plaatje als :
Daarnaast werk je graag met de pc en ben je vlot weg met nieuwe systemen.
Je hebt een bachelor werk- & denkniveau, zodat je gemakkelijk nieuwe info kan opnemen en verwerken.
Het werk wordt uitgevoerd in mooie daguren, ma-vrij van 9u-17u. (Op termijn kunnen deze nog veranderen)