Projectbeheerder kinderdagverblijven (M/V/X) - COD
Anderlecht Gemeente
Brussel
4 dagen geleden

Omschrijving van de vacature

Departement

NL Gemeenschapsmateries

Algemene missie

Binnen de dienst kinderdagverblijven zijn heel wat projecten lopend en aankomend. In deze job als projectbeheerder ben ik verantwoordelijk voor de projecten die verband houden met mijn vakgebied en voor de coördinatie van de activiteiten die daarmee verband houden.

Ik werk een algemene visie uit voor projecten die ik beheer, met bijzondere aandacht voor de opvolging van het budget en de planning.

Ik coördineer alle actoren tijdens en na de uitvoering van het project, doe beroep op personen met de nodige ervaring uit mijn intern en / of extern netwerk, en werk in synergie met hen samen om de doelstellingen van het project te bereiken.

Voornaamste taken en verantwoordelijkheden

  • Beheren van projecten van A tot Z
  • Opmaken van de veiligheidsdossiers voor de kinderdagverblijven in samenwerking met de betrokken actoren (verantwoordelijken, IDPW, )
  • Het professionaliseren van het aankoopbeleid (onderzoeken van de behoeften voor onze dienst, streven naar efficiëntie, streven naar duurzaamheid, streven naar maximale samenwerking met andere diensten) rekening houdend met de regelgeving van openbare sectoren.
  • Het opvolgen van het aankoopbeleid (facturen, noden onderzoeken en doorgeven, contacteren van bedrijven in samenwerking met de aankoopcentrale)
  • Opmaken van procedures i.v.m. de werking van de dienst
  • Op zoek gaan in samenwerking met het diensthoofd naar haalbare innovatieve projecten om de kwaliteit van de dienst te verbeteren.
  • Deze projecten opzetten en opvolgen, alsook het opzoek gaan naar de financiering voor deze projecten.

  • De dienst zal in de toekomst een drietal nieuwe kinderdagverblijven ontwikkelen. Samen met het diensthoofd volg je deze nieuwe projecten op.
  • Dit gaat over het aanvragen van subsidies bij verschillende overheidsinstellingen. Alsook het opvolgen van werkgroepen o.a. rond preventie.

  • Het opzetten van projecten om het welzijn van de medewerkers binnen de dienst te verbeteren.
  • Uitbouwen van het intern en / of extern netwerk
  • Het organiseren van vergaderingen in het kader van de lopende projecten.
  • Het op elk moment kunnen communiceren over de lopende projecten
  • Gewenst profiel

    Gedragsmatige competenties

  • Handelen met professionalisme en integriteit
  • Klantgericht werken (medewerkers en ouders)
  • Resultaat gericht werken
  • Samenwerken met interne en externe actoren
  • Plannen en organiseren van projecten
  • Een intern en extern netwerk uitbouwen
  • Technische competenties

  • Kennis van kinderdagverblijven
  • Kennis van projectmanagement
  • Redactionele vaardigheden
  • Kunnen analyseren (behoeften) en synthetiseren.
  • Kennis van opmaken van procedures
  • Kennis van preventie (of bereid zijn noodzakelijke vormingen te volgen);
  • De reglementering inzake gemeentefinanciën, overheidsopdrachten en preventiebeleid beheersen is een grote meerwaarde (of bereid zijn de noodzakelijke vormingen te volgen);
  • Voldoende kennis van de werking van een gemeentebestuur is een meerwaarde (of bereid zijn de noodzakelijke vormingen te volgen);
  • Beheersing van alle nuttige informatica programma's
  • Toelatingsvoorwaarden

  • Bachelor Diploma
  • Opleiding niveau 3 preventie-adviseur is een meerwaarde
  • Taalkennis : Nederlands
  • Bezit uittreksel uit het strafregister model 2
  • Rijbewijs is een meerwaarde
  • Indien u uw diploma in een land buiten België hebt behaald, kunt u aan de selectieprocedure deelnemen op voorwaarde dat u een gelijkwaardig diploma hebt behaald dat door de Franse of de Vlaamse Gemeenschap is afgegeven.
  • Gelieve de gelijkwaardigheid van het diploma aan uw kandidatuur te voegen.

    Ons aanbod

  • Contract van onbepaalde duur
  • Arbeidsregime : Voltijds;
  • Uurrooster : 37u30 / week;
  • Een zorgzame, stimulerende, dynamische en toffe werkomgeving;
  • Mee mogen werken aan de ontwikkeling van projecten in (nieuwe) kinderdagverblijven in een stedelijke context!
  • Barema van de publieke sector voor niveau B
  • Tweetaligheidspremie (indien in bezit van Selor-taalattest);
  • Jaarlijks verlof : 20 dagen en 6 dagen extralegaal voor een voltijdse betrekking
  • Reglementair verlof (14 dagen) voor een voltijdse betrekking berekend in functie van de aanwervingsdatum;
  • Collectieve hospitalisatieverzekering;
  • Uitgebreide opleidingsmogelijkheden;
  • Tussenkomst in de verplaatsingskosten met het openbaar vervoer 100% (cf. Reglement);
  • Mogelijkheid tot telewerken.
  • Maaltijdcheques
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier