Medewerker klantendienst
Go4Jobs Brugge
BRUGGE
3 dagen geleden
source : VDAB

Functieomschrijving

Je staat in voor het opstellen van offertes, het vast leggen van afspraken,...

Je beantwoordt vragen van de klanten.

Je staat in voor algemene administratie.

Je staat in voor telefonie (inbound)

Profiel

Geen specifieke diplomavereisten

Je spreekt vloeiend, Nederlands, Frans en Engels

Jobgerelateerde competenties

  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
  • De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren

  • Zich voorstellen aan de telefoon
  • De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)

  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
  • De klant adviseren bij zijn keuze

  • Behandelt : Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)
  • Aanbod

    Een interessante job in een groeiend bedrijf regio Brugge.

    Je werkt in een toffe sector.

    Je werkt 38u per week.

    Werkuren liggen tussen 8u en 20u.

    Je werkt soms in het weekend.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier