Jumbo Supermarkten blijft verder groeien in België. Ondertussen hebben wij ons 17de filiaal geopend op de Belgische markt en gaan wij vol ambitie verder blijven groeien.
De afdeling Support & Transformation, Sales Support begeleidt winkels bij het halen van hun doelstellingen door expertise te bieden op het gebied van omzet, kwaliteit vers en service.
Doel hiervan is vernieuwingen werkbaar te maken in de winkels en de winkels elke dag beter te maken, rekening houdend met de kwalitatieve principes, KPI’s en de richtlijnen en procedures van de afdeling Support & Transformation.
Resultaat : Hoogwaardig en snelle dienstverlening met initiatieven en innovaties die landen op de winkelvloer.
Een winkelbegeleider is een authentiek persoon : een persoon met een open blik en een gezonde dosis enthousiasme & interesse naar zowel de klant als medewerkers van onze Jumbo filialen.
Jij voelt je als een vis in het water wanneer er verwacht wordt met verschillende stakeholders, binnen of buiten het cluster, samen te werken om van daaruit continu bewegingen te realiseren naar de gezamenlijke stip aan de horizon.
Samenwerken is hierin key’ voor het realiseren van de successen van de winkels in België.
Als Winkelbegeleider Klant & Commercie werk je met jouw resultaatgerichte houding en klantgerichtheid aan :
Dit doe je door opgehaalde feedback, nulmetingen en samen met de winkel opgestelde analyses en plannen.
Zo zorg jij voor de optimale afstemming tussen winkels en hoofdkantoor.
Zo ben jij altijd up-to-date van kennis , ontwikkelingen en trends binnen en buiten Jumbo en weet jij wat de kansen en bedreigingen zijn.
je bewust van hiërarchische structuren en culturen, neem je zelf initiatief en geef je richting aan gespreksonderwerpen. Beschik jij over sterke communicatieve vaardigheden en weet je verschillende stijlen van beïnvloeden toe te passen?
Daarnaast kan jij bevindingen / signalen makkelijk aankaarten en bespreekbaar maken binnen o.a. een CFT (cross functioneel team) en filialen.
Tot slot kun je goed de verbinding leggen met stakeholders zoals filialen, clusterteam, Sales Support en andere afdelingen van het hoofdkantoor.
Naast dat jij beschikt over het unieke Jumbo DNA, is het belangrijk dat :
Goed werk verdient natuurlijk een goede beloning, maar Jumbo biedt je meer dan een goede verloning. Wij vinden het belangrijk dat je goed in je vel zit en het naar je zin hebt op je werk.
We investeren daarom volop in jou en je persoonlijke ontwikkeling door middel van :
Word ondernemer van je eigen carrière en solliciteer als Winkelbegeleider Klant & Commercie. Na 2 weken mag je van ons een reactie terug verwachten.
De eerste gesprekken vinden plaats per teams gezien de huidige maatregelen. Een e-assessment is onderdeel van de sollicitatieprocedure.
Wij zien je sollicitatie graag tegemoet komen!
Wij van Jumbo zijn graag eerlijk en open. Vandaar dit verzoek : wij stellen het op prijs als bedrijven ervan afzien om naar aanleiding van deze advertentie ongevraagd hun diensten aan te bieden.