Winkelbegeleider Klant en Commercie
Jumbo Supermarkten
Zelzate, BE
7 uur geleden

Jumbo Supermarkten blijft verder groeien in België. Ondertussen hebben wij ons 17de filiaal geopend op de Belgische markt en gaan wij vol ambitie verder blijven groeien.

De afdeling Support & Transformation, Sales Support begeleidt winkels bij het halen van hun doelstellingen door expertise te bieden op het gebied van omzet, kwaliteit vers en service.

Doel hiervan is vernieuwingen werkbaar te maken in de winkels en de winkels elke dag beter te maken, rekening houdend met de kwalitatieve principes, KPI’s en de richtlijnen en procedures van de afdeling Support & Transformation.

Resultaat : Hoogwaardig en snelle dienstverlening met initiatieven en innovaties die landen op de winkelvloer.

Een winkelbegeleider is een authentiek persoon : een persoon met een open blik en een gezonde dosis enthousiasme & interesse naar zowel de klant als medewerkers van onze Jumbo filialen.

Jij voelt je als een vis in het water wanneer er verwacht wordt met verschillende stakeholders, binnen of buiten het cluster, samen te werken om van daaruit continu bewegingen te realiseren naar de gezamenlijke stip aan de horizon.

Samenwerken is hierin key’ voor het realiseren van de successen van de winkels in België.

Als Winkelbegeleider Klant & Commercie werk je met jouw resultaatgerichte houding en klantgerichtheid aan :

  • Het bieden van begeleiding aan winkels om te winkelperformance te verbeteren op het gebied van nieuwe en bestaande werkzaamheden.
  • Dit doe je door opgehaalde feedback, nulmetingen en samen met de winkel opgestelde analyses en plannen.

  • Het realiseren van draagvlak in winkels voor verbeterinitiatieven met als doel de hoogste klanttevreden, betrokken en gepassioneerde medewerkers en het behalen van het jaarplan, de cluster en winkeldoelen.
  • Het continu verzamelen van feedback en input vanuit winkels ten aanzien van winkelprocessen. Deze feedback geef je door aan de juiste personen / afdelingen in overleg met de Teamleider Winkelbegeleiding Klant & Commercie.
  • Zo zorg jij voor de optimale afstemming tussen winkels en hoofdkantoor.

  • Begeleiden van winkels bij het realiseren van een commercieel sterke winkel met een aantrekkelijk winkelbeeld, een sterke versafdeling en de beste service naar onze klanten.
  • Samen met een Sales & Operations Manager stel je winkelgericht verbetervoorstellen op binnen de kaders van centrale implementaties.
  • Het volgen van relevante trends en ontwikkelingen in de markt en in het eigen winkelcluster. Je borgt en deelt specialistische kennis op je eigen vakgebied.
  • Zo ben jij altijd up-to-date van kennis , ontwikkelingen en trends binnen en buiten Jumbo en weet jij wat de kansen en bedreigingen zijn.

  • Het ontwikkelen en onderhouden van relaties met winkels, het hoofdkantoor en andere relevante partijen. Jij zorgt voor een optimale afstemming met de betrokkenen / belanghebbenden.
  • Kortom een duurzaam en toegankelijk netwerk is essentieel.
  • je bewust van hiërarchische structuren en culturen, neem je zelf initiatief en geef je richting aan gespreksonderwerpen. Beschik jij over sterke communicatieve vaardigheden en weet je verschillende stijlen van beïnvloeden toe te passen?

    Daarnaast kan jij bevindingen / signalen makkelijk aankaarten en bespreekbaar maken binnen o.a. een CFT (cross functioneel team) en filialen.

    Tot slot kun je goed de verbinding leggen met stakeholders zoals filialen, clusterteam, Sales Support en andere afdelingen van het hoofdkantoor.

    Naast dat jij beschikt over het unieke Jumbo DNA, is het belangrijk dat :

  • Jij ervaring hebt als filiaalmanager of minimaal drie jaar ervaring hebt als Assistent Storemanager;
  • Jij beschikt over een afgerond bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring;
  • Idealiter ken jij alle ins én outs van de winkels- en optimalisatieprocessen binnen Jumbo kent, dit is een pré;
  • Jij beschikt over sterke communicatieve vaardigheden en goed kunt samenwerken;
  • Jij makkelijk omgaat met weerstand en goed om weet te gaan met verschillende inzichten zonder het gezamenlijke doel uit het oog te verliezen en makkelijk je grenzen kan aangeven;
  • Kennis van het Frans is een pluspunt
  • Goed werk verdient natuurlijk een goede beloning, maar Jumbo biedt je meer dan een goede verloning. Wij vinden het belangrijk dat je goed in je vel zit en het naar je zin hebt op je werk.

    We investeren daarom volop in jou en je persoonlijke ontwikkeling door middel van :

  • Een aantrekkelijke verloning met extralegale voordelen
  • Maaltijdcheques & ecocheques
  • Naast 20 wettelijke dagen, 6 extra vakantiedagen die je krijgt van Jumbo
  • Groeps- & Hospitalisatieverzekering
  • Firmawagen & GSM
  • Gerichte trainingen en opleidingen binnen onze eigen Jumbo Academy
  • Bij ons zit je aan het stuur van je ontwikkeling en daarom krijg je veel vrijheid en ruimte om je eigen initiatieven vorm te geven.
  • Word ondernemer van je eigen carrière en solliciteer als Winkelbegeleider Klant & Commercie. Na 2 weken mag je van ons een reactie terug verwachten.

    De eerste gesprekken vinden plaats per teams gezien de huidige maatregelen. Een e-assessment is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

    Wij zien je sollicitatie graag tegemoet komen!

    Wij van Jumbo zijn graag eerlijk en open. Vandaar dit verzoek : wij stellen het op prijs als bedrijven ervan afzien om naar aanleiding van deze advertentie ongevraagd hun diensten aan te bieden.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier