Branch Manager - kantoor Turnhout (m/v)
IMPACT
Turnhout, BE
1 dag geleden
source : InGoedeBanen.nl

Functie-eisen

Hét kenmerk van ieder lid van de IMPACT-familie? Je bent gebeten door de uitzendmicrobe! Dankzij je oprechte interesse in de sector, je communicatieskills en je commerciële feeling enthousiasmeer je op een gerichte manier je team.

Voor deze job als Branch Manager vinden we daarnaast de volgende vereisten belangrijk :

  • Je hebt een bachelor- of masterdiploma of bent gelijkwaardig door ervaring.
  • Je hebt relevante ervaring in de uitzendsector. Ervaring in de rekrutering van technische profielen is een pluspunt.
  • Je bent een besluitvaardige en resultaatgerichte sales expert.
  • Je slaagt erin om vanuit je charisma, enthousiasme en people skills je team te leiden.
  • Je hebt het zakelijke inzicht en de planmatige maar flexibele aanpak die een efficiënte kantoormanager nodig heeft.
  • Je bent een vertrouwd gezicht in het bedrijfsleven van en rond Turnhout.
  • Arbeidsvoorwaarden

    IMPACT gelooft in de combinatie van een gevarieerde job, een leerrijke omgeving en een toffe teamspirit. We werken hard, maar gaan ook voor veel fun en een goede balans tussen werk en privé.

    Dit zit ook in ons jobaanbod van kantoormanager :

  • een aantrekkelijk loonpakket met extralegale voordelen, zoals een hospitalisatieverzekering vanaf de eerste werkdag, een groepsverzekering, een teambonus en ecocheques
  • een bedrijfswagen, afhankelijk van je ervaring en anciënniteit
  • 20 wettelijke vakantiedagen, aangevuld met 12 adv-dagen
  • een boeiende job als manager in een dynamisch bedrijf met werktijden van 8.30u tot 17u.
  • onze belofte dat we inzetten op jouw talent door je heel gerichte opleidingen te laten volgen die je carrière een boost geven
  • tal van nieuwe ervaringen, binnen je job als Branch Manager, maar ook tijdens onze regelmatige out-of-the-boxteambuildings
  • Arbeidsvoorwaarden

    IMPACT gelooft in de combinatie van een gevarieerde job, een leerrijke omgeving en een toffe teamspirit. We werken hard, maar gaan ook voor veel fun en een goede balans tussen werk en privé.

    Dit zit ook in ons jobaanbod van kantoormanager :

  • een aantrekkelijk loonpakket met extralegale voordelen, zoals een hospitalisatieverzekering vanaf de eerste werkdag, een groepsverzekering, een teambonus en ecocheques
  • een bedrijfswagen, afhankelijk van je ervaring en anciënniteit
  • 20 wettelijke vakantiedagen, aangevuld met 12 adv-dagen
  • een boeiende job als manager in een dynamisch bedrijf met werktijden van 8.30u tot 17u.
  • onze belofte dat we inzetten op jouw talent door je heel gerichte opleidingen te laten volgen die je carrière een boost geven
  • tal van nieuwe ervaringen, binnen je job als Branch Manager, maar ook tijdens onze regelmatige out-of-the-boxteambuildings
  • Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier