Assistant Finance Manager / Boekhoud(st)er met enkele jaren ervaring
QRS - Quality Recruitment Services
Kontich, VAN, be
5 dagen geleden

Introductie :

Onze klant, een sterk groeiende KMO te Kontich met diverse business units van activiteiten, is momenteel op zoek naar een gedreven

Assistant Finance Manager

Heb je een goede eerste boekhoudkundige ervaring van minstens 1 à 2 jaar en ben je klaar voor de volgende stap in jouw loopbaan?

Lees dan zeker verder!!

Jouw functie :

Je wordt verantwoordelijk voor een ruim takenpakket :

  • Je staat in voor het aansturen, ondersteunen en controleren van 2 boekhoudmedewerkers die instaan voor de input van facturen en bankuittreksels.
  • Uiteraard werk je zelf ook operationeel mee om de inkomende facturen en bankuittreksels te verwerken.
  • Je staat in voor een correcte opmaak van facturen en creditnota's voor klanten.
  • Op basis van de door het sociaal secretariaat aangeleverde documenten sta je in voor een correcte boekhoudkundige verwerking van de lonen.
  • Je brengt de interne boekhoudprocessen in kaart en bekijkt waar optimalisatie mogelijk is in het kader van een efficiënte finance afdeling.
  • Je zorgt voor een propere balans en houdt leveranciers- en klantgegevens up to date
  • Je verzorgt de maandelijkse BTW-aangiftes
  • Je doet de nodige diverse boekingen zoals afschrijvingen, voorzieningen en correcties
  • Als rechterhand van de finance manager word je mee betrokken bij diverse projecten en zal je de nodige uitdagingen kunnen aangaan op het vlak van business controlling.
  • Wie zoeken we?

  • Jouw diploma is ondergeschikt aan jouw kennis en ervaring. Uiteraard kan het een troef zijn indien je een relevant hoger diploma hebt.
  • Je hebt reeds relevante boekhoudervaring verworven waarbij je in aanraking kwam met de diverse aspecten van een boekhouding (inboeken van de nodige documenten, loonboekingen, BTW-aangifte, diverse controles, ...)
  • Je hebt een goed inzicht in boekhoudprocedures en begrijpt welke gevolgen boekingen hebben voor een balans.
  • Je bent na een inwerkperiode in staat om zelfstandig te werken en jouw collega's te ondersteunen waar nodig.
  • Je bent IT-minded en hebt ervaring met 1 of meerdere boekhoudprogramma's.
  • Een meer dan degelijke kennis van Excel is altijd een troef.
  • Spreek je naast het Nederlands een mondje Engels en Frans, dan mag je dat als een pluspunt beschouwen.
  • Je houdt van een echte KMO-sfeer. Bij deze organisatie wordt initiatief sterk gewaardeerd.
  • Voordelen

    Onze klant biedt jou :

  • de kans om te werken bij een organisatie die jaar na jaar een sterke groei kent.
  • een tof team van medewerkers die samen aan de kar trekken
  • een organisatie met een positieve mindset en een leuke sfeer
  • een brutoloon op maat van jouw kennis en ervaring aangevuld met diverse extralegale voordelen
  • glijdende werktijden met 12 ADV-dagen
  • Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    voortzetten
    Aanvraagformulier