Customer Care Agent
Page Personnel
Antwerpen, Antwerpen, BE
5 dagen geleden
source : Jobat

Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten die je op een professionele manier informatie en advies verleend, via verschillende kanalen.

Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de administratieve verwerking van en voor de klanten.

Je werkt aan een lange termijn relatie met de klanten, je werkt aan retentie door een passende oplossing voor te stellen.

Je zet steeds de klant op de eerste plaats.

Je analyseert grondig de vraag en behoefte van de klanten en je gaat steeds op zoek naar de beste oplossing voor de klant.

Je gaat proactief aan de slag.

Met de kennis die je op doet bouw je actief mee aan het optimaliseren van de dienstverlening.

  • Je hebt een natuurlijke flair
  • Je werkt gestructureerd en efficiënt
  • Je beschikt over een gezonde dosis inlevingsvermogen, flexibiliteit, staat open voor feedback en gaat in dialoog.
  • Je bent een echte teamplayer.
  • Ervaring met klantencontact is een plus (telefoon, mail, chat en / of face to face).
  • Je spreekt en schrijft vlot Nederlands en Frans.
  • Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    voortzetten
    Aanvraagformulier