Taakomschrijving
Je staat onder de verantwoordelijkheid van het departementshoofd en het diensthoofd beleid en organisatie in voor het ontwikkelen, uitvoeren en evalueren van de communicatieacties in lijn met de hogeschoolbrede communicatiestrategie.
Je vertaalt dit naar het interne communicatiebeleid gericht op studenten en personeel en het externe communicatiebeleid naar potentiële studenten, alumni, het werkveld en het brede publiek.
Je verzorgt de administratie verwant aan jouw communicatieopdrachten voor het departement.
Je staat onder andere in voor :
Je verzorgt met andere woorden de
departementale interne communicatie in overleg met het diensthoofd beleid en organisatie en in lijn met het interne communicatiebeleid van de hogeschool en in afstemming met andere betrokkenen (HR, Student Center, ).
In deze context verzorg je o.a. de communicatie (mails en berichten op het intranet) aan studenten i.v.m. de (inhaal)examens.
Je verzorgt de layout van deze informatieberichten en bewaakt daarbij de AP huisstijl.
Je bent binnen het departement dé nieuwsantenne voor wat er reilt en zeilt in je departement en gaat ook actief op zoek naar nieuwswaarde.
Je doet de redactie en zorgt voor aantrekkelijk beeldmateriaal dat o.a. via de communicatiedienst altijd op de website maar bv ook op social media, nieuwsbrieven en / of pers terecht komt.
Profiel
Draaiboeken opmaken schrikken je niet af.
Aanbod
Je wordt aangesteld in een statutair tijdelijk vacant (verlengbaar) ambt voor 100% m.i.v. 01-09-2022 of aansluitend tot en met 31-12-2023.
Hernieuwing van aanstelling is mogelijk binnen de financiële en organisatorische krijtlijnen. Na twee jaar en bijbehorende positieve evaluatie en binnen de financiële en organisatorische krijtlijnen, kan een aanstelling van onbepaalde duur volgen.