Office Coördinator voor groeiend bedrijf
Bright Plus Geel
Ham, Limburg, België
4 dagen geleden
source : Jobat

In deze zeer gevarieerde functie van Office Coördinator krijg je een breed takenpakket en heel wat verantwoordelijkheid toegewezen.

In eerste instantie ligt jouw focus vooral om het Inside Sales gebeuren, waarbij je prijsaanvragen behandelt, bestellingen plaatst en deze nauw opvolgt.

  • Je werkt samen met de afdelingsverantwoordelijke en ondersteunt op commercieel en administratief vlak.
  • Je behandelt de facturatie en uitgaande leveringen.
  • Je zorgt voor een vlot onthaal van binnenkomende telefoons.
  • Je bent verantwoordelijk voor aanbestedingsdossiers bij overheden.
  • Daarnaast wordt je het aanspreekpunt voor collega's rond HR gerelateerde zaken. Hiervoor rapporteer je aan de HR Manager.

    Op termijn krijg je extra verantwoordelijkheden rond Marketing, Supply Chain en andere projecten om de interne bedrijfsprocessen te verbeteren .

    Onze ideale kandidaat voor deze vacature van Office Coordinator in Ham beantwoordt aan volgend profiel :

  • Je beschikt minimum over een bachelordiploma.
  • Je kan reeds enige relevante ervaring voorleggen binnen een commerciële binnendienst. Ervaring in of affiniteit met marketing & HR zijn een troef!
  • Naast het Nederlands spreek en schrijf je vlot Engels en Frans.
  • Je bent IT-minded, MS-Office heft geen geheimen meer voor jou. Bij voorkeur heb je reeds gewerkt met een ERP -pakket.
  • Je bent een echte teamplayer en hebt een commerciële ingesteldheid.
  • Tot slot ben je een betrokken en toegewijd persoon en vind je het een echte uitdaging om mee te kunnen denken met het bedrijf.
  • We zoeken dus een persoon met de nodige "goesting" en gezonde ambitie om horizontaal te kunnen blijven groeien!

    Als Office Coördinator kan je rekenen op :

  • Aantrekkelijk salarispakket inclusief heel pakket aan extralegale voordelen
  • Een aangename werksfeer met leuke collega's.
  • Een uitdagende job met verantwoordelijkheid en realistische groeimogelijkheden (horizontaal).
  • Je werkt in een 40 uren werkweek van 8-17u. Naast de20 wettelijke verlofdagen zijn er 12 ADV dagen voorzien. (deels collectief,maar 12 dagen zijn nog vrij te kiezen)
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier