Office Manager Konvert Interim Vilvoorde (m/v)
Konvert Office Leuven
Kortrijk, BE
3 dagen geleden

Profiel

Als account manager ben jij de manager van het Konvert Interim kantoor in jouw regio. Je bent verantwoordelijk voor de commerciële uitbouw van het kantoor, waarbij je een team coacht van een aantal uitzendconsulenten.

Je onderhoudt op regelmatige basis contacten met klanten én prospecten en bouwt je netwerk verder uit. Hierbij ga je steeds op zoek naar vacatures die met de professionele hulp van jouw kantoor kunnen worden ingevuld.

Dagelijks moedig jij jouw team aan om deze vacatures snel in te vullen met de op dat ogenblik meest geschikte kandidaat én om blijvend op zoek te gaan naar potentiële uitzendkrachten.

Je ziet er ook op toe dat de administratie van het kantoor op een correcte manier wordt afgehandeld. Kortom, je bent veel op de baan en kan tegelijk het kantoor managen.

Aanbod

Activiteiten van een team coördineren. De klantenwerving administratief opvolgen en het team informeren. Het plan voor klantenwerving ontwerpen en de klantbezoeken plannen.

Een bijdrage leveren aan de commerciële en marketingstrategie van de onderneming. Het commerciële voorstel uitwerken en samen met de klant de voorwaarden van de verkoopovereenkomst of de prijsraming bepalen.

De bestelling (beschikbaarheid van producten, leveringstermijn, behandeling van klachten, ...) en de klanten (getrouwheidsacties, tevredenheidsenquêtes, aanmaningen, .

  • opvolgen. Commerciële acties uitvoeren tijdens evenementen. De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyserenEen vooruitgangstraject voorstellen.
  • Klanten : Bedrijven. Klanten : Groepen, grote ondernemingen. Klanten : Key accounts. Klanten : Kleine en middelgrote ondernemingen (kmo's).

    De klant begeleiden bij de te ondernemen stappenDe acties opvolgen en een voortgangstraject voorstellen. De vraag identificeren en de noden van de klant analyseren (promotie, opleiding, integratie, .

  • Klanten onthalen en informeren (tewerkstellingsmaatregelen, vergoeding, opleidingsmogelijkheden, ...). Noden en verwachtingen van de klant-werkgever identificeren (aanwerving, competentiebeheer, opleiding, .
  • De samenwerkingsmodaliteiten bepalen. Acties organiseren voor competentieontwikkeling binnen het team (opleiding, begeleiding, stage, .
  • Het personeel evaluerenNoden aan competentieontwikkeling identificeren (loopbaan, opleidingen, ...) Als Office Manager heb je een gevarieerde functie met zeer diverse contacten.
  • Bovendien leer je heel wat bedrijven en sectoren kennen. Je krijgt de kans om te werken als een echte ondernemer en om jouw leidinggevende capaciteiten verder te ontwikkelen.

    Je wordt hierin begeleid door o.a. een goede opleiding, geavanceerde tools en tal van ondersteunende diensten.

    Vereiste kwalificaties

    Als ideale kandidaat ben je een gedreven, energieke en klantgericht durver. Je neemt het initiatief en kan tegelijk motiveren en overtuigen.

    Natuurlijk beschik je over een groot leervermogen en kan je ook in moeilijke situaties het overzicht bewaren. Een Bachelor of Master opleiding in een bedrijfs of HR gerelateerde richting aangevuld met een eerste commerciële en / of leidinggevende ervaring is wenselijk.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier