Een hoogtechnologisch machinepark is nietswaard zonder menselijk kapitaal. Daarom blijven we ook in onzemedewerkers investeren.
Onze klant heeft een uitgebreidepersoneelsdienst en voert een actief gezondheidsbeleid. Ondanks degrootte van de onderneming, hechten we veel belang aan kortecommunicatielijnen en aan respect voor elke medewerker.
Met tal vaninterne en externe opleidingsmogelijkheden en leuke activiteiten nade werkuren wil dit bedrijf ook als werkgever de referentie op demarktzijn.
Functiebeschrijving
Wordjij de support hero van onze gebruikers? Ben je op zoek naar eenjob met verantwoordelijkheid, waar zin voor initiatiefgeapprecieerd wordt?
Ben je op zoek naar een leuke werksfeer bijeen groot bedrijf met familiale waarden in een groene sector? Komlangs bij Galloo en versterk ons IT team met jouw dynamische mixvan klantvriendelijkheid en IT kennis.
Rol enverantwoordelijkheden : Binnen het IT team vorm je het centrale ITaanspreekpunt voor de Galloo collega's. In je dagelijkse job kom jein aanraking met onder andere : Onze gloednieuwe SAP omgevingMicrosoft Office applicaties Active Directory en Office 365administratie Endpoint beheer tools Verder krijg jeverantwoordelijkheid over : De opzet van onze helpdesk procedures Deintake, het categoriseren en prioritiseren van vragen en incidentenHet nemen van initiatieven ter verbetering van de helpdeskprocessen
Functie-eisen
Jehebt een sterke affiniteit met IT Je hebt minimum 1 jaar ervaringals helpdeskengineer. Talen : Nederlands en Frans is een must Jebent klantgericht en communiceert vlot met de collega's op deverschillende sites Je bent proactief ingesteld en hebt zin voorinitiatief en kan de juiste prioriteiten stellen.
Je organiseert jewerk zelfstandig en met de nodigeverantwoordelijkheid.
Arbeidsvoorwaarden