Customer Care Manager
AUTO1.com
Antwerpen, Belgium
3 dagen geleden
source : Experteer

Beschrijving van het bedrijfOnze afdeling Remarketing zet samenwerkingen met b2b partners op binnen het automotive speelveld (dealers, OEMs, verhuur).

Remarketing vereenvoudigt b2b autoverkoop voor onze klanten door de snelste digitale oplossing in de markt te bieden. Je komt terecht in een gedreven en sfeervol team en rapporteert direct aan je Team Lead.

FunctieomschrijvingWat je bij ons gaat doenJe ondersteunt het (Key) Account Management team bij het afhandelen van diverse commerciële en administratieve taken.

Je beantwoordt vragen van klanten via telefoon en e-mail.Je zorgt ervoor dat alles correct in CRM komt te staan, zodanig dat het volledige after sales proces vlekkeloos verloopt.

Je stelt samen met de (Key) Account Managers contracten op. (op basis van de commerciële afspraken die zijn gemaakt.)Je herstart veilingen op ons veilingplatform voor onze klanten.

Je zorgt er samen met de (Key) Account Manager voor dat alle deals succesvol kunnen doorgaan.Je werkt actief aan het verbeteren van processen.

Je genereert rapportages en bent in staat deze te analyseren.Wie wij zoekenJe bent in het bezit van een Bachelor diploma of je hebt minimaal twee jaar relevante werkervaring in een commercieel ondersteunende rolJe hebt een goede kennis van Google Docs / Sheets Je werkt secuur, snel en efficiëntJe beheerst de Nederlandse en Franse taal goed.

Een goede kennis van het Engels is een pluspuntJe kunt zelfstandig werken en structuur in je dag aanbrengen Je bent procesmatig en communicatief ingesteldWaarom AUTO1 GroupMarktconform salaris MaaltijdchequesHospitalisatieverzekeringLaptopSociaal abonnement Vers fruit op kantoorKortingen bij o.

a. hotels, gadgets en attractieparkenOnderdeel zijn van een snel groeiend en succesvol bedrijfInteresse in de functie van Customer Care Manager?

Leuk dat je AUTO1 Group als je toekomstige werkgever ziet! Stuur ons direct je cv en motivatiebrief en dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Als je eerst nog vragen hebt, kun je contact opnemen met Stephanie Stevens (Manager Talent Acquisiton) via +32 (0) 484 97 58 68AUTO1 Group is Europa's meest vooraanstaande digitale automotive platform.

Als dynamisch tech-bedrijf ontketenen wij een revolutie in de automotive branche met onze merken wijkopenautos.be, AUTO1.

com en Autohero. Ons sterke team van 4500 medewerkers werkt elke dag hard om in heel Europa, handel in, en transport en financiering van auto's zo snel en gemakkelijk mogelijk te maken voor onze klanten.

Ga voor persoonlijke groei en bouw samen met ons aan de toekomst van autohandel.Bij AUTO1 Group hebben we een open cultuur en geloven we in directe communicatie en diversiteit.

Dit betekent dat we willen dat iedereen zich welkom voelt bij ons en dat we gelijke kansen bieden voor iedereen, ongeacht sekse, etniciteit, religie, leeftijd, seksuele oriëntatie, handicap of andere niet-prestatiegerelateerde factor.

SummaryType : Full-timeFunction : Customer Service

deze vacature melden
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

Solliciteren
Mijn E-mail
Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
Doorgaan
Aanvraagformulier