IT support engineer
Experis Belgium
Brugge, West-Vlaanderen, BE
2 dagen geleden
source : Jobat

Wat houdt de job in?

Als medewerker binnen de ICT-afdeling ben je het aanspreekpunt voor alle IT-gerelateerde zaken (1st / 2nd line). Hierbij :

  • Doe je de intake van IT gerelateerde incidenten of service requests (60-65% hardware en 35-40% software) en log je deze in het daarvoor voorhanden ticketsysteem.
  • Ben je samen met een team van vier andere personen verantwoordelijk voor het opvolgen en oplossen van deze tickets binnen de daarvoor voorziene SLA's.
  • Indien een probleem niet wordt gevonden of blijkt na analyse te complex te zijn om zelf op te lossen, wordt deze doorgegeven aan het team van System engineers, die het dan verder opneemt.

  • zorg je er ook voor dat de bestaande documentatie up to date blijft en voorzie je ook nieuwe documentatie waar nodig. Zo is het ook de bedoeling vaak voorkomende problemen te gaan capteren en documenteren zodat jij of collega's er later op terug kan vallen.
  • Besteed je ook aandacht aan het voorzien van documentatie die eindgebruikers kunnen raadplegen.
  • Rapporteer je rechtstreeks aan de Servic desk Manager.
  • Welk profiel zoeken we?

  • Je beschikt over een HBO5 of Bachelor diploma in een IT gerelateerde richting of equivalent qua ervaring.
  • Je hebt bij voorkeur een eerste werkervaring binnen support (bij voorkeur minstens 1 jaar).
  • Een goede basiskennis van volgende technologieën is een absolute must :
  • Windows OS 10
  • Office en office 365 : Word, Excel, Outlook support
  • Servers :
  • Windows Server (2008, 2012 R2, 2016) : inloggen op een server, eventlogs uitlezen, basisprincipes virtualisatie (VMWare / Hyper-V)
  • Active Directory : account creatie, GPO's kopiëren / aanpassen, ADFS principe, etc.
  • Exchange server : mailbox creatie, issues met betrekking tot mailboxen, etc.
  • Hardware : Desktop / Laptop, printer en scanner support
  • Netwerk :
  • Installatie routers en switches (bv. Cisco / HP)
  • Basisprincipes omtrent OSI Model, Patching, Thin client, Web Client, VLAN, VPN, Veeam, etc.
  • Je hebt ook interesse om bedrijfsspecifieke applicaties te leren kennen en ook hierop support te verlenen.
  • Ervaring in de logistieke sector en kennis van logistieke processen is een plus, maar geen must.
  • Je bent service-oriented, geduldig, analytisch, stressbestendig en je kan vlot communiceren.
  • Je kan zowel in team als zelfstandig functioneren en houdt ervan mensen te coachen.
  • Je bent kritisch ingesteld en bijt je graag vast in problemen, gedreven om de oplossing te vinden.
  • Je spreekt vlot Nederlands en Engels, kennis Frans is een pluspunt.
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier