Als Medewerker Technical Support heb je een afwisselende baan waar eigen initiatief en zelfontwikkeling wordt gewaardeerd.
Je komt terecht in een enthousiast team van collega’s binnen een groeiende organisatie.
De afdeling Technical Support heeft een uitdagende waaier van taken :
Als eerste contactpersoon bestaat je taak in het technisch ondersteunen van collega’s en klanten. Dit doe je voornamelijk per telefoon of per mail, maar indien nodig ga je ook ter plaatse bij klanten om de technische vraagstukken op te lossen;
Je verdiept je in de gebruikte technologieën. Naast algemene heftrucktechniek, ligt het accent op elektronische, digitale en softwarematige toepassingen;
Op regelmatige basis volg je de train de trainer opleidingen in Duitsland en nadien deel je deze kennis met de techniekers tijdens de daarvoor voorziene opleidingsdagen;
Je bent inventief en werkt samen met je collega’s oplossingen uit waarmee specifieke behoeftes van de gebruikers ingelost kunnen worden.
Als Medewerker Technical Support heb je een technische vorming op hoger niveau achter de rug, maar je wilt iets anders dan zuivere techniek;
Je hebt reeds enige ervaring achter de rug;
Van nature wil je graag proactief meedenken ben je klantgericht en streef je naar goede, betrouwbare oplossingen;
Je hebt een zeer sterke kennis van het Nederlands, kennis van het Engels en het Frans is beslist een meerwaarde.
Bij de favorieten invoegen
Verwijder van favorieten
U moet zijn aangemeld bij uw account om deze taak aan uw favorieten toe te voegen. Klik op "Doorgaan" om u aan te melden of een nieuw account aan te maken. U krijgt dan toegang tot uw favorieten via onze website of vanuit de neuvoo mobiele app.
voortzetten
Nee, bedankt