ACCOUNTANT VAN A TOT Y MET BACHELOR
Xtra Interim & Select
Antwerpen, Antwerpen, België
2 dagen geleden
source : Jobat

Heb jij een passie voor cijfers en administratie ?

Ben je de trotse eigenaar van een Bachelor in Accountancy Fiscaliteit of kan je minstens 5 jaar relevante ervaring aantonen?

Zelfstandigheid, betrouwbaarheid, nauwkeurigheid en verantwoordelijkheidszin zijn de ideale mix om succesvol te zijn in deze functie.

Wij zijn op zoek naar talent om het team in regio Antwerpen te komen versterken.

De finance groep bij onze klant bestaat uit verschillende eilanden, zij zijn opgesplitst per productgroep

Hoe ziet jouw dag eruit?

  • Je bent verantwoordelijk voor de verwerking van de boekhouding van A tot Y van de verschillende filialen en het hoofdkantoor.
  • Op de leveranciersboekhouding boek je de facturen en creditnota’s in en bereid je de leveranciersbetalingen voor.
  • Daarnaast maakt je de verkoopfacturen op die je klaarzet voor verzending, je volgt de openstaande vorderingen op, verstuurt rappelbrieven, en maant de klanten telefonisch aan.
  • Je boekt de financiële verrichtingen in, controleert de kassagegevens van onze winkels en je maakt de BTW aangiftes en intracommunautaire aangiftes op.
  • Je onderhoudt contacten met de regiomanagers, winkelverantwoordelijken, maar ook met je interne collega’s op de verschillende afdelingen.
  • Je rapporteert aan de Teamleader Als bachelor of master in een financiële of economische richting met 5-tal jaren ervaring, weet je op een zelfstandige manier de volledige boekhouding uit te voeren van A tot Y.
  • Door jouw kennis en ervaring heb je een doorgedreven kennis van de Belgische boekhoudwetgeving, vennootschapsbelasting en BTW

    Eigenschappen als nauwkeurig, flexibel, zelfstandig en hands-on zijn jou op het lijf geschreven.

    Vanzelfsprekend kan je overweg met de courante softwaretoepassingen en ERP pakketten én Excel kent geen geheimen meer voor je!

    Je spreekt en schrijft vlot Nederlands én Frans want je hebt veelvuldig contact met de winkels in gans België. Wat zit er in onze goodiebag?

    Onze klant is een Belgische-, financieel gezonde organisatie in volle expansie met een no-nonsens cultuur waar teamwerk, persoonlijke groei en ontwikkeling centraal staan.

    Je werkt 39.5 uur per week waardoor je recht hebt op 20 dagen verlof + 9 ADV dagen per jaar.

    In ruil voor jouw inzet, motivatie, ervaring en competenties word je beloond met een aantrekkelijk salarispakket inclusief extralegale voordelen zoals een Groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, bonus systeem aan de hand van groepsresultaten, maaltijdcheques van 8 euro

    Ben jij dé ideale kandidaat? Reageer dan direct en overtuig ons door middel van jouw motivatie en curriculum vitae.

    Schrijf me via Olivia.Mollin Xtrahr-services.be

    Bel me rechtstreeks op 03 361 09 62

    Je mag rekenen op een vlotte en discrete behandeling van je kandidatuur.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier