Customer Service
Infohos Services cvba
Oostkamp, Belgium
5 dagen geleden

Jouw profiel

  • Professioneel communiceren met klanten zit in je DNA. Dit doe je zowel schriftelijk als telefonisch. Je Nederlands is foutloos, maar ook Franse klanten kan je zonder problemen helpen.
  • Bij het ondersteunen van klanten bij het gebruik van onze applicaties is een kennis van IT en / of de ziekenhuisprocessen zeker een pluspunt.
  • Je bent logisch en analytisch sterk. Met de nodige technische tools kom je tot een efficiënte oplossing.
  • Je kan zelfstandig werken, neemt initiatief en bent stressbestendig. Maar daarnaast ben je ook een echte teamspeler die door samen te werken met collega's en klanten tot de beste oplossingen komt.
  • Iets wat je niet kent, schrikt je niet af. Integendeel! Door je leergierigheid pik je snel nieuwe informatie op en kan je deze daarna toepassen in je werk.
  • Je bent een troubleshooter en pakt problemen aan.
  • Je bent bereid om na een inloopperiode mee te draaien in een wachtregeling (beurtrol).
  • Wat bieden wij jou?

  • Werken in een innovatief ICT-bedrijf waar een 'no-nonsense' cultuur centraal staat.
  • Een open werkomgeving waar motivatie, kwaliteit en diversiteit hand in hand gaan.
  • Een filevrije omgeving met een vlotte verbinding naar E40 en E403.
  • Een flexibele arbeidsregeling met aandacht voor een goed evenwicht tussen werk en privé.
  • Een interessant salaris met extralegaal voordelenpakket.
  • Opleidingen (intern en extern) op maat van jouw noden.
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier