Finance Administrator Rental (Izegem)
Bergerat Monnoyeur
Overisje
1 dag geleden

Functie

ADMINISTRATIEF BEHEER / ADV - ALGEMENE ADMINITSRATION

Functie omschrijving

Als Finance Administrator Rental zorg je voor een goede financieel-administratieve opvolging van onze korte- en langetermijnverhuur.

Je bent de financieel-administratieve rechterhand van onze Rental Manager. Je bent verantwoordelijk voor het correct vastleggen van de financiële administratie van A tot Z.

Werken doe je vanuit ons verhuuragentschap in Izegem. Je rapporteert rechtstreeks aan de Rental Manager. Samen met je collega's zorg je voor de korte- en langetermijnverhuur van grote en middelgrote Caterpillar-grondverzetmachines in België en in Noord-Frankrijk.

Deze taken zijn part of the job :

  • Het factureren van de nieuwe machines, het opstellen, beheren en factureren van de verhuurcontracten.
  • Mee beheren van de debiteuren- en crediteurenadministratie en het uitvoeren van alle ad hoc (financieel-administratieve) taken (bv.
  • boeken van bankverrichtingen in ons eigen systeem, check kredietwaardigheid klanten).

  • Telefonische contacten met onze interne / externe klanten en leveranciers.
  • Constant updaten van de beschikbare klantinformatie in ons Customer Relationship Managment (CRM)-systeem.
  • Actief ondersteunen van de Account Managers met het opvolgen van de klantendossiers.
  • Vereiste competenties en kwalificaties

    Werken in een informele bedrijfscultuur binnen een jonge afdeling zijn helemaal jouw ding. Je wil een jong project mee helpen dragen om er een succesverhaal van te maken.

    Oplossingsgericht en proactief denken aan de noden van de klanten zitten in je DNA en je gaat altijd voor de beste oplossing.

    Een uitgebreid administratief takenpakket zie je helemaal zitten. Kortom, wij zoeken geen werknemer, maar een heuse teamplayer!

    Verder beschik je over de volgende competenties :

  • A2-diploma of een bachelor / graduaat-diploma in een boekhoudkundige of financiële richting of gelijkgesteld door ervaring.
  • Minstens 3 jaar ervaring in een gelijkaardige functie.
  • Commerciële ingesteldheid.
  • Vlot sociale contacten leggen.
  • Sterke communicatie-skills met verschillende partners (klanten, collega's enz.), ook in moeilijke situaties (discussies over te betalen facturen, termijn van betaling, enz.).
  • Nauwgezet en gestructureerd met oog voor detail.
  • Zowel zelfstandig als in teamverband werken.
  • Zin voor initiatief en verantwoordelijkheid.
  • Snel kunnen schakelen.
  • Analytische geest.
  • Een technische werkomgeving schrikt je niet af.
  • Klant- en oplossingsgericht.
  • Een hands-on mentaliteit.
  • Je leeft de (afgesproken) termijnen na.
  • Vlot tweetalig Nederlands en Frans (spreken / schrijven) met een goede kennis van het Engels.
  • Excel heeft geen geheimen voor jou.
  • Vlot met MS Office werken en zich snel aanpassen aan nieuwe informaticatools.
  • Overeenkomst

    CONTRACT VAN ONBEPAALDE DUUR

    Algemene informatie

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier