Dossierbeheerder Bank information
Crelan
Anderlecht, Brussels, Belgium
1 dag geleden
source : Jobat

Gezond verstand, slimme keuzes

Crelan is een coöperatieve bank die zich onderscheidt door haar persoonlijke aanpak en transparant beleid.

Onze medewerkers zijn voor ons heel belangrijk. En met reden. Vanuit de hoofdzetel en via ons uitgebreide kantorennetwerk, verspreid over heel België, bieden zij een volledige bankservice aan bijna één miljoen klanten, hoofdzakelijk gezinnen, kmo's en landbouwers.

Ze ontplooien hun talent in de meest verscheiden uitdagingen, van financieel advies tot uitdagende ICT-projecten. Dat hun aanpak succesvol is, bewijst onze voortdurende groei.

Een groei die wij ook koppelen aan de zelfontplooiing van elke collega. Wij willen niet alleen een bank, maar ook een werkgever op mensenmaat zijn.

Bij ons krijg je dus een boeiende carrière, de mogelijkheid tot voortdurende bijscholing en een vlakke structuur waar vlot en aangenaam wordt samengewerkt.

Je kunt ook rekenen op flexibele werktijden en een aantrekkelijk salaris met tal van extralegale voordelen.

Crelan gelooft in bankieren met gezond verstand. Een job bij Crelan is duidelijk een even slimme beslissing. Functieomschrijving Voor onze dochteronderneming AXA Bank Belgium zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder bank information .

Het Bank Information team binnen het departement Operations , is verantwoordelijk voor een correcte dienstverlening en infoverstrekking aan derde partijen (politie, fiscus, bewindvoerders, notarissen, ).

Als dossierbeheerder analyseer je aanvragen van derde partijen, je doet autonoom de nodige opzoekingen om antwoord te kunnen geven op diverse vragen binnen dit domein.

Zo draag je persoonlijk bij tot een klantgericht beheer van deze delicate en persoonsgevoelige materie binnen onze organisatie.

Dankzij je vakkennis en met respect voor de procedures en instructies zorg je voor de correcte afhandeling van deze dossiers.

Nauwkeurigheid en discretie staan centraal bij het beheren van je dossiers. Profiel Je hebt reeds ervaring in een administratieve functie of bent geïnteresseerd om deze ervaring op te doen maar met de nodige kennis en bekwaamheid in MS Office (Outlook, Word, Teams).

Omdat je onze klanten in het Nederlands en Frans zal verder helpen, is je kennis van deze twee talen zeer goed.

Klantencontact geeft je energie en je beschikt over de nodige communicatieve vaardigheden .

Je kunt snel en nauwkeurig werken, bent goed georganiseerd en stressbestendig , ook durf je initiatief nemen .

Gezien de gevoeligheid van de materie ben je integer en discreet . Aanbod Wij bieden jou

Een fantastische werkervaring!

Een werkomgeving waarin we een pionier zijn met de invoering van smartworking . Jij als medewerker bepaalt samen met je team waar je welk werk uitvoert, op kantoor of thuis.

Zo kom je tot een flexibele invulling van je werkweek en werkplek zodat je een goed evenwicht kan houden tussen werk- en privéleven.

Vrijheid, verantwoordelijkheid en vertrouwen zitten in ons DNA. Een uitgebreid opleidings- en ontwikkelingsaanbod met opportuniteiten voor interne mobiliteit die je de kans geven je carrière in eigen handen te nemen.

Een stimulerende werkplek en werkuitrusting . Een competitief verloningspakket met een waaier aan aantrekkelijke voordelen : cafetariaplan, pensioenplan, hospitalisatie- en ongevallenverzekering en kortingen op bank- en verzekeringsproducten.

We zijn op zoek naar een medewerker voor een periode van 6 maanden .

deze vacature melden
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

Solliciteren
Mijn E-mail
Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
Doorgaan
Aanvraagformulier