Sales Assistant medische sector in Anderlecht
Bright Plus Halle
Sint-Pieters-Leeuw, Vlaams-Brabant, BE
2 dagen geleden
source : Jobat

Voor één van onze klanten, een firma in de medische sector te Anderlecht, zijn we momenteel op zoek naar een Sales Assistant.

Het betreft een voltijdse functie (39u / week) binnen een flexibel uurrooster en met zicht op vast contract van onbepaalde duur.

Als Sales Assistant fungeer je als rechterhand van de Division Manager en sta je in voor een uitgebreid takenpakket :

  • Je bent verantwoordelijk voor de contacten met leveranciers en fabrikanten wereldwijd ivm productinformatie, prijzen, kwaliteitsissues...;
  • je staat in voor het beheer en de opvolging van klantencontracten, je staat in voor de contacten met chirurgen en artsen uit verschillende landen;
  • je staat in voor het verzamelen van informatie uit de contracten, alsook het controleren van nieuwe contracten (lay-out, inhoud, etc.);
  • je zorgt voor de creatie van nieuwe artikels en het beheer van productfiches in een interne database;
  • je bent de contactpersoon voor het beheer en opvolging van klachten ivm kwaliteit materiaal : communicatie naar leverancier, Accountmanager en klant;
  • je staat in voor de organisatie van interne en externe meetings / opleidingen en congressen;
  • je staat in voor het agendabeheer van de Division Manager en je zorgt voor de opvolging en coördinatie van de dagelijkse activiteiten binnen de divisie;
  • je zorgt voor de opmaak en lay-out van verschillende documenten en staat in voor de opvolging van actiepunten en projecten;
  • je beheert de prijslijsten en staalaanvragen voor bepaalde productgroepen of specifieke klanten;
  • je zorgt voor het opstellen van correspondentie en sporadische vertalingen.
  • Je beschikt bij voorkeur over een Bachelordiploma of gelijkwaardig door relevante ervaring;
  • je kan terugblikken op min. 4-5 jaar ervaring in een gelijkaardige functie in Sales Support, ervaring in de medische sector is een extra troef;
  • je bent vlot tweetalig Nederlands / Frans en beschikt over een goede kennis van het Engels;
  • je werkt vlot met de MS Office toepassingen (Word, Excel, Outlook), kennis van een ERP (SAP / Navision / AS400) is een extra troef;
  • je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en houdt van klantencontact;
  • je bent sterk in administratie en hebt oog voor detail;
  • je bent oplossingsgericht en kan prioriteiten leggen in jouw werk;
  • je werkt gestructureerd en nauwkeurig;
  • je bent polyvalent en flexibel;
  • je bent een teamplayer.
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier