Projectmedewerker Facilitaire Dienst
UZ Brussel
Jette, Brussels, BE
6 dagen geleden
source : Jobat

Interne verhuisbewegingen

  • Je staat in voor het opstellen en uitwerken van een operationeel verhuisplan door in contact te treden met de SPOC’s van elke dienst en dit m.
  • b.t. kantoor en werkplekken binnen het kader van de grote verhuisbewegingen die worden opgesteld door het coördinatiecomité (waar je zelf geen deel van uitmaakt) .

  • Bij afwijkingen of problemen bij het opstellen van het operationeel verhuisplan, koppel je dit terug naar het coördinatiecomité.
  • Je stelt de verhuisorganisatie en -organogram op om elke verhuisbeweging (naar eindfase en in fasering) uit te voeren (zowel naar voorbereiding toe als effectieve uitvoering).
  • Je werkt hiervoor samen met een externe leverancier die de bewegingen mee faciliteert.

  • Je werkt draaiboeken uit voor elke verhuisbeweging en zorgt voor operationele begeleiding bij de verhuizen.
  • Signalisatie

  • Je beheert zowel de interne als externe signalisatie van het ziekenhuis.
  • Je doet de nodige projectvoorbereiding en vraagt prijsoffertes op.
  • Je overlegt met zowel de interne klant als de leveranciers.
  • Je controleert of de contractuele afspraken nagekomen worden.
  • Afval

  • Je staat in voor opmaak en opvolging van de operationele planning van de medewerkers van het afvalbeheer.
  • Je stuurt een kleine groep medewerkers aan.
  • Je beheert het afvalproces en verzorgt de nodige administratie. (bestellingen plaatsen, facturatie, )
  • Je staat in nauw contact met SUEZ voor :
  • De jaarplanning voor lediging van de containers
  • Escaleren van problemen
  • Ledigingen op afroep
  • Je organiseert de ophaling van gevaarlijk afval (ADR- transport) en zorgt voor de nodige administratieve opvolging ervan.
  • Je houdt toezicht op orde en netheid van de afvalhal.
  • Je volgt het budget op.
  • Groenbeheer

  • Je volgt de jaarplannen en periodieke taken van de externe partner mbt groenbeheer op.
  • Je zorgt voor de opvolging van de contractuele afspraken.
  • Je organiseert een aanbestedingsprocedure wanneer de duur van het contract verloopt.
  • Je volgt het budget op.
  • Je verzorgt de nodige administratieve formaliteiten rond groenbeheer.
  • Verder coördineer je de ongediertebestrijding en de winterdienst op de campus.

    Op basis van de evolutie van projecten, kunnen ook andere facilitaire taken worden toegevoegd aan de functie.

  • Je bent in het bezit van een Bachelor- of Masterdiploma.
  • Je hebt bij voorkeur ervaring met de aansturing van een klein team.
  • Je hebt uitstekende organisatorische / coördinerende vaardigheden.
  • Je hebt een positieve en dynamische ingesteldheid.
  • Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en je hebt een goede mondelinge kennis van het Engels en Frans.
  • Je bent communicatief sterk, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je werkt nauwkeurig, toont zin voor initiatief, behoudt altijd het overzicht en kan de juiste prioriteiten stellen.
  • Je functioneert goed in teamverband en werkt collegiaal samen met collega’s intern en extern.
  • Je wil binnen de Facilitaire Dienst waar je deel van gaat uitmaken, meewerken aan een absolute klantgerichtheid’, naar alle interne en externe medewerkers, en naar alle patiënten en bezoekers toe.
  • Je bent in staat om je snel aan te passen aan nieuwe manieren van werken en bent niet bang van verandering en innovatie
  • Je werkt vlot met MS Office (Word, Excel, PowerPoint en Outlook).
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier