Medewerker Facilitair beheer
Stad Roeselare
Roeselare, Belgium
5 dagen geleden
source : OnlyEngineerJobs

Medewerker Facilitair beheer (werkvoorbereider schoonmaak) Zit organiseren en initiatief nemen in jouw vingers? Stel je de juiste prioriteiten, je overlegt, werkt samen met een team en je kunt ook zelfstandig opdrachten aan?

Heb je affiniteit met professionele schoonmaak en logistieke taken? Ben je bovendien voldoende administratief onderlegd om de zaken gestructureerd en nauwkeurig op te volgen.

Dan ben je misschien wel de geknipte kandidaat om ons schoonmaakteam te versterken. Kerntaak Als medewerker van het team maak je de planning van de externe schoonmaakfirma’s op en volg je de facturatie op.

Daarnaast behandel je ook dagelijks de meldingen en klachten en geef je die door via het klantenportaal in overleg met het diensthoofd.

De planning van de externe schoonmaakfirma’s doe je in nauw overleg met de collega schoonmaakassistenten, die de interne schoonmaakmedewerkers aansturen, maar ook in nauw overleg met de planners en gebouwenbeheerders van de dienst gebouwen.

Bij defecten van machines en / of materialen maak je een afspraak met de technische dienst van de fabrikant om het herstel te organiseren.

Je hebt oog voor optimalisatie en werkt actief mee aan mogelijke verbeteringen. Jaarlijks organiseer je samen met de collega’s een aantal overlegmomenten, opleidingsmomenten, Profiel Je wil als medewerker van de stad collega’s ondersteunen.

Je bent geëngageerd en betrouwbaar en je wil samen met je collega's elke dag beter doen dan de dag ervoor. sluiten sterk aan bij wat jij belangrijk vindt.

Je leert de werking en taken van het team kennen. Je hebt kennis van planning en werkvoorbereiding in jouw expertisedomein of bent bereid dit aan te leren.

Je kan overweg met Topdesk, planningssystemen, One Note en andere gebruikelijke software of je bent bereid dit te leren.

Je leert de werking van een openbaar bestuur en zijn eigenheden kennen. Je bent sterk klantgericht en kunt vlot samenwerken en overleggen met zowel externen als internen.

Je bent nauwkeurig en neemt initiatieven om een optimale werking van het departement te ondersteunen. Je bent betrouwbaar en hebt een sterk verantwoordelijkheidsgevoel.

Je bent in staat om een goeie en flexibele planning te maken waarbij je rekening houdt met alle randfactoren en onvoorziene omstandigheden.

Je hebt een diploma hoger secundair onderwijs of 2 jaar relevante ervaring. Lees meer over die wij belangrijk vinden voor deze functie.

Met wie werk je samen? Je maakt deel uit van de facilitaire diensten binnen het departement Facilitair beheer. Je werkt samen met : Je leidinggevende : diensthoofd facilitaire diensten Je rechtstreekse collega’s, schoonmaakassistenten Locatieverantwoordelijken Externe schoonmaakfirma’s Collega’s van andere diensten Je leidinggevende Ik ben Sophie, diensthoofd Facilitaire Diensten.

Ik hou van gemotiveerde mensen die hun weg vinden in de facilitaire omgeving, maar bovenal zoek ik iemand die graag organiseert en plant.

Ik hou van mensen die zich soepel opstellen tegenover collega’s, interne klanten en leveranciers om zo steeds tot een constructieve oplossing te komen.

Wij bieden : op niveau C1-C3 Alle relevante beroepservaring wordt meegerekend. In kader van plaats- en tijdsonafhankelijk werken worden de nodige IT-werkmiddelen voorzien (smartphone met abonnement en laptop).

Flexibel uurrooster volgens afspraken binnen de dienst. Mogelijkheid tot telewerk. Ruime opleidings- en loopbaanmogelijkheden.

Maaltijdcheques van € 5 per gewerkte dag. Een uitgebreid verlofstelsel (30 tot 35 dagen afhankelijk van je leeftijd). Pluspas (kortingspas).

Een hospitalisatieverzekering. Integrale terugbetaling van woon-werkverkeer met het openbaar vervoer. Een fietsvergoeding.

Een tweede pensioenpijler ( pensioensparen) van 2% van het brutoloon, vanaf 2021 3% Selectieproces Preselectie Op basis van het CV, de motivatiebrief en de gestandaardiseerde vragenlijst wordt een preselectie gehouden.

Onderstaande vragen dienen in het antwoordformulier beantwoord worden 1. Toon je affiniteit aan met plannen en organiseren.

2. Toon je affiniteit aan met een facilitaire dienst Mondelinge selectie Met voor te bereiden opdracht op 24 juni 2020. Inschrijven voor de vacature kan tot uiterlijk 7 juni 2020 Meer info : Inhoudelijke info : Sophie Lapere, diensthoofd Facilitaire Diensten, of 051 26 24 85.

Info over selectieprocedure : Ruben Verstraete, Personeel & Organisatie, of 051 26 23 25 Inschrijven Solliciteren kan enkel online.

Je kan jouw CV, motivatiebrief en eventueel diploma aan de hand van het webformulier uploaden. In het webformulier zitten ook twee vragen vervat.

Het antwoord op deze vragen zijn deel van de preselectie. Let erop dat je steeds een ontvangstbevestiging van je kandidatuur krijgt, binnen de drie werkdagen volgend op je sollicitatie.

BijlageGrootte BijlageGrootte 137.17 KB 93.16 KB Persoonlijke gegevens Naam :

  • Postcode :
  • Uittreksel strafregister Ik geef de toestemming aan de dienst personeel van de stad Roeselare om mijn uittreksel uit het strafregister (bewijs goed gedrag en zeden) op te vragen bij de burgerlijke stand. Gemeente :
  • Telefoonnr. / GSM :
  • E-mailadres
  • Geboortedatum :
  • Dag Maand Jaar Geboorteplaats :
  • Nationaliteit :
  • Rijksregisternummer
  • Hoogst behaalde diploma :
  • Ik heb deze vacature gezien :
  • 1. Toon je affiniteit aan met plannen en organiseren. Benoem bij voorkeur een aantal concrete voorbeelden van hoe je dit toepast. (max.30 regels)
  • 2. Toon je affiniteit aan met een facilitaire dienst. (Max.30 regels)
  • Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB . Toegestane bestandstypen : gif jpg jpeg png pdf doc docx . Motivatiebrief
  • Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB . Toegestane bestandstypen : gif jpg jpeg png pdf doc docx . Diploma of attest laatstejaarsstudent Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB .
  • Toegestane bestandstypen : gif jpg jpeg png pdf doc docx . Attest of bewijs Relevante beroepservaring, een op de functie afgestemd ervaringsbewijs of attest erkende beroepsopleiding Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB .

    Toegestane bestandstypen : gif jpg jpeg png pdf doc docx . Uittreksel uit het strafregister Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB .

    Toegestane bestandstypen : gif jpg jpeg png . Nieuw tekstvlak Overeenkomstig art. 4 van de wetgeving op de Privacy van 8 december 1992 worden de door jouw verstrekte persoonsgegevens opgenomen in gegevensbestanden waarvan de stad Roeselare houder en beperker is.

    Je hebt het recht de gegevens die op jou betrekking hebben te raadplegen of te verbeteren. Je kan daarvoor terecht bij het departement Personeel & Organisatie, Zuidstraat 15, 8800 Roeselare.

    De persoonlijke informatie door jou verstrekt bij het aanmaken van je persoonlijk account en / of bij het invullen van het invulformulier dient correct te zijn.

    Het is jouw verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat de informatie (identiteit, e-mail adres, postadres, nationaliteit, rijksregisternummer enz.

    die je doorgeeft in het invulformulier correct is en actueel gehouden wordt, indien nodig. Dit veld niet invullen aub, het wordt gebruikt voor technische redenen

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier